Re: Je nieuwste trophies

560
Image

“Worlds of Hurt” – Tough Guy
Rescued the Little Sister in “Worlds of Hurt” using only plasmids, tonics, the wrench, and the research camera, on Medium or higher difficulty

En daarmee staat Bioshock PS3 na 12 jaar en 6 maanden op 100%! :party:
Image

Re: Je nieuwste trophies

562
paveman wrote: 12 Jul 2021 23:58 Nice, congrats!! Wat ga je naast de Max Paine grind doen?
Oorspronkelijk was het plan om Rise of the Tomb Raider verder af te werken. Maar... 9 monkeys of shaolin is er nog even tussen gekomen. Deze game zou niet zo heel lang zijn dus de kans is groot dat ik toch nog aan Tomb Raider kom voor ik klaar ben met Max Payne :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

564
paveman wrote: 13 Jul 2021 12:14 Nog nooit van gehoord, haha! Waarom kwam deze tussendoor dan?
Ik zag een sessie ervoor op PSNP maar pas dag erna kunnen reageren en toen had die persoon de trophies al (geen reactie van gehad tot nu toe).
Maar dan zag ik dat Marty de game ook had en hij wist me dan weer te vertellen dat die co-op trophies in local co-op konden. Dus heb die maar even gedaan en aangezien het geen al te lange game zou zijn, ga ik hem maar eerst helemaal afwerken :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

565
Image

Virtually Impossible
Complete all VR and Alternative missions.

Hij is binnen. 🥴
De trophy heeft zijn naam echt niet gestolen. Gisteren wat doorgedaan tot de laatste 3 missions. ‘s Avonds dan er de brui aan gegeven. Vanmorgen na een uurtje (lol) dan toch de laatste missie gehaald in een topscore. 😅
Image

Re: Je nieuwste trophies

568
:Tb: Becomes the Master in Titanfall 2.
Image


Paar uur mee bezig geweest maar ook omdat ik maar bleef mijn laatste jump missen op het einde van de run waardoor ik net niet de beoogde tijd haalde. Geen gemakkelijke trophy maar met oefening haalbaar. Nu nog de campaign op Master difficulty en dan zijn de moeilijkste trophies binnen.
Image