Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

211
NTGSruler wrote: 08 May 2021 17:15 @Kolm:
Blazblue continuüm shift extend heb ik in mijn lijst staan? (PS+)
Dat is een andere game die ik blijkbaar ook in mijn lijst heb staan van PS+ :lol:
Voor die game zijn er in totaal 3 mensen nodig om de online te boosten. Hij zou wel wat makkelijker zijn dan degene waar ik iemand voor zoek :)
paveman wrote: BlazBlue heb ik ook niet... Ik heb dus ook echt niets met rubber banding in racegames. Leuk dat men het leuk/spannend voor iedereen wil maken, maar als je goed racet moet dat beloond worden en als je er niks van bakt is het simpelweg de vraag wat je met zo'n game doet :P
Heb je beide blazblue's niet? Misschien dat je die continumm shift extend van PS+ hebt :P

En nu ik weet dat die rubber banding in twee richtingen werkt, deel ik mijn race ook heel anders in. Het eerste deel van de race probeer ik niet meer op de limiet te rijden, maar net iets rustiger zodat ik gewoon niet crash. Tegen de laatste mile ben ik dan vaak al eerste of tweede en dan ga ik in de laatste mile alleen iets meer op de limiet rijden als ik nog niet eerste ben. Maar al paar keer gehad dat ik tweede rijd en die eerste ineens op de rem lijkt te gaan staan :q:

En rubber banding om een slechte speler een beetje terug naar 'the pack' te trekken of erbij te houden vind ik niet zo heel erg (ben dan ook niet supergoed in racegames). Maar als je dan een bijna perfecte race verliest omdat je in de laatste bocht crasht om hem dan de volgende keer te winnen terwijl je supervaak gecrasht bent en 20 seconden trager was... dat zou niet mogen. Ergens zou er een soort ondergrens van tijd moeten zijn, dat als je onder die tijd zit dat je altijd eerste bent. En omgekeerd kan er ook een bovengrens zijn dat als je daarboven zit dat je nooit eerste bent ofzo :think:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

215
Ik zag dat je de game net had gedaan! Ja behalve samen instrument spelen ( moet gelijktijdig en zijn verschillende buttons van beide spelers wat het dus met 2 controllers onmogelijk maakt) kun je idd in principe het alleen spelen. Maar waar is de fun dan é? Moest je het zien zitten kunnen we het eens samen doen é. Hoeft niet direct en op 1 dag te zijn.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

219
Marty wrote: 31 Jul 2021 17:26 Heeft er iemand hier Wolfenstein Youngblood? Zou die mij kunnen helpen met 1 online trophy?




2 bloedsinaasappels graag
Ik heb deze, maar nog niet begonnen deels door die online trophy :lol:

Dus maw: ik zou heel graag helpen want dan heb ik hem zelf ook! Morgen eventueel? Moet de game nog even zoeken en installeren en ben vandaag al redelijk druk met allerlei dingen :)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

220
Morgen kan, maar het heeft geen haast. DIt is een lange grind trophy. Maar als je de online trophy snel uit de weg wil hebben is morgen geen probleem. Er is ook nog een andere trophy die makkelijker is als je teammate geen ai is:

Immovable object
Kill 10 charging Supersoldaten. Bronze
Supersoldiers will sometimes charge at you when they are attacking you, typically if you are a distance away from them. This can be annoying to trigger, and if you are playing the game solo it’s tough to set up kills for this as the AI will typically make quick work of these enemies once their armor is gone. The easier way to get this is to use the Laserkraftwerk with the Overcharge Transformer, which allows you to charge up the shot to use 5 shots of ammo at once, but this will one shot the heavy enemies, so you can just hold a charge on it and wait for the Supersoldier to rush at you.

En deze:

Rasputin
Revive or get revived 25 times. Bronze
For this you need to be revived when downed or revive your downed partner a total of 25 times. This can be done with either the AI or an online partner, and being revived by the AI does also count toward the total.

En dan is er natuurlijk nog de trophy voor alle weapon upgrades. Maar dat is iets voor als je de game bijna hebt uitgespeeld en gebruik maakt van cloud/usb save

Gear head
Obtain all improved weapon upgrades. Silver
For this trophy you need to buy every single improved version of every single weapon attachment for all 14 weapons. This means 49 attachment slots x 3 attachments in each slot x 2 version of each attachments, for a grand total of 294 required purchases for this trophy. It will require 138,820 to earn this trophy, so this is basically the longest thing in the game to do. There are a few ways you can go about earning money for this:
Fastest Way (Coop):
If you have a friend who wants to do this, the fastest way to earn coins is to get a few of the last side missions ready to turn in at the Catacombs, then back up the save for whoever has the mission ready to turn in (PS4 Settings > Application Saved Data Management > Copy to USB or PS+) . The person earning the coins joins the person with the missions set up and turns them in, then leaves the game to save their reward s (late game missions reward large amounts of xp and upwards of a thousand coins). The person with the save backed up downloads it again to revert to before the missions were turned in, and repeat until they have enough then do this for the opposite person.




En wat zout voor de popcorn graag
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

221
We zouden eventueel die online trophy al kunnen doen samen met dat reviven en dan even los van elkaar spelen tot op het einde van de game waarbij we dan elk de situatie creëren voor die money grind?

Ik weet alleen niet of dat van die supersoldaten iets is wat op veel plaatsen kan of dat er een vorm van chapter/mission select is?
Dat dan voor het geval we het nog niet zouden hebben tegen dat we die money grind doen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

222
Je kan missies herspelen. Dat reviven komt blijkbaar vanzelf, zelfs op easy ga ik/ai wel neer. En reviven of gerevived worden telt beide.
Ik weet alleen niet of je de story kan completen zonder een zijmissie in te leveren. Want sommige missies worden automatisch ingeleverd als je bij het zelfde personage moet zijn. Maar goed er is een ingame statistiek dat laat zien op hoeveel % je zit van totaal aantal zijmissies dat je gedaan hebt.
Youngblood Guide

Ik ben vandaag toch bezig met Youngblood dus als je me online ziet stuur maar invite :)

Ik heb even een lijstje met side missions samengesteld die je moet bewaren voor de meeste coins. Dit zijn allemaal missies die je weer in je hide out kan inleveren. Ik zelf kom denk ik niet meer zo hoog aangezien ik al wat side missions klaar heb. Maar dit zijn de missies volgens de guide in de link die het meest opleveren en bij wie je die moet inleveren:
Marianne Delacroix --> Radio Propaganda --> 375 coins
Alain Leblanc --> Lothar and Juju's Trap --> 750 coins
Demitri Fedorov --> Missing Resistance Fighers --> 540 coins
Jemma Atwood --> Sabotage Launchers --> 675 coins
Penda Niang --> Transmitter --> 430 coins
Mario Laurent --> Prison Break --> 455 coins
Anais Fontaine --> The Robotermorder --> 620 coins
Floor de Cloet --> Da'at Yichud Artifacts --> 850 coins

Wat dus een totaal van 4695 coins is.

Maar dan moet je dus wel al deze side missies kunnen bewaren. Ik weet nog niet of 1 of meerder van die personen ook main missies hebben. Zoja dan wordt automatisch de side missie ingeleverd voordat je met de main missie verder kan

2 harde broodjes, croissantje en een eitje graag
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

223
De missie van Floor de Cloet kan je pas doen nadat je de missie van Alain Leblanc hebt ingeleverd. Dus als we voor maximale coins gaan dan moet je die quest inleveren en dan de quests van Floor de Cloet zover afronden dat je die alleen hoeft in te leveren. Totaal aantal coins worden dan: 3945 coins

Ik heb op die missie na alles klaar staan om in te leveren. Morgen even een back up maken




een zakje M&M's graag
Image
cron