Re: PlayStation Plus

2191
Als dat klopt dan is de Sniper Elite trailer wel erg misleidend... :L:
Ze spreken over een PS5 upgrade en de consensus is ondertussen wel dat 'PS5 upgrade' betekent een nieuwe PS5 game + trophylist en dat 'PS5 update' betekent een update voor de PS4 versie indien je de PS4 versie op PS5 speelt...
Image

2192
@Marty : is de Sniper Elite PS5 upgrade al beschikbaar? Zou bij voorkeur die op de PS5 willen doen dan.

@ Kolm: oei ja. Maar ik begrijp je wel. Mijn nachtshiften zijn de laatste paar keer ook druk geweest en dat tekort aan slaap neem je dan mee. Meestal kruip ik s'morgens voor een voormiddag in mijn bed dan. Maar da's uiteindelijk ook maar paar uur dan. Ik zit in mijn laatste (drukke) week terug.
16 Augustus begint mijn volgende cyclus terug. Ik heb de game dus wel nog niet gespeeld. Online is blijkbaar te doen in private session. Voor zover ik zie enkel de main game in co-op. Ik ben niet zeker maar denk dat er ook enkele collectibles zijn in overwatch mode of zoiets.
En bij voorkeur dus de PS5 versie :hi5:
Image

2194
NTGSruler wrote: 26 Jul 2021 19:53 @Marty : is de Sniper Elite PS5 upgrade al beschikbaar? Zou bij voorkeur die op de PS5 willen doen dan.

@ Kolm: oei ja. Maar ik begrijp je wel. Mijn nachtshiften zijn de laatste paar keer ook druk geweest en dat tekort aan slaap neem je dan mee. Meestal kruip ik s'morgens voor een voormiddag in mijn bed dan. Maar da's uiteindelijk ook maar paar uur dan. Ik zit in mijn laatste (drukke) week terug.
16 Augustus begint mijn volgende cyclus terug. Ik heb de game dus wel nog niet gespeeld. Online is blijkbaar te doen in private session. Voor zover ik zie enkel de main game in co-op. Ik ben niet zeker maar denk dat er ook enkele collectibles zijn in overwatch mode of zoiets.
En bij voorkeur dus de PS5 versie :hi5:
Het is gewoon de ps4 versie. Zelfde trophy lijst. Maar wel snellere laadtijden en dus 4k/60fps. En die update is afgelopen vrijdag geweest dacht ik.

Soeppiee?
Image

2198
NTGSruler wrote: 03 Aug 2021 15:40 Enkel Tennis voor mij persoonlijk..
Als je nu snel de online doet kan het zijn dat je veel mensen hebt die de psplus game een keer uitproberen maar er eigenlijk niks van bakken. Dat kan het makkelijker maken om wins te halen bv :)
Image

2199
Straks de game eens proberen :) Had ergens gelezen dat als de game geen tegenstander vind ( wat vóór plus wel regelmatig het geval was =》 geen populaire game) dat je een AI tegenstander krijgt. Geen idee op welke moeilijkheid dan..
Eerst dagelijkse dosis F1 ( 100 online races te doen... ).
Image

2204
NTGSruler wrote: 03 Aug 2021 20:30 Waarom hebben sportgames toch altijd van die vervelende online trophies? :(
Omdat ze denken dat het leuker is om tegen andere mensen te spelen dan tegen AI vermoedelijk, al houden ze er dan geen rekening mee dat snel alleen de allerbesten overblijven en het dan extra frustrerend wordt... :lol: