Re: Je nieuwste trophies

601
Ik word terug beter met aimen in de game. Sensitivity ook aangepast naar 3-3-7 en het is beter. Net een run gedaan, chapter 3 geraakt, out of time... hmm. Het doet mij nu weer denken dat het niet onmogelijk is.
Straks nog maar eens een run proberen. Heb eerst iets anders te doen nu.
Image

Re: Je nieuwste trophies

603
Het lukt al beter. Ik ga toch weer eens video's moeten bekijken en eerst NYM doen. Gisteren 5-6 runs gedaan en niet verder geraakt dan chapter 3, het stuk waar Passos ineens begint te lopen naar buiten om de sniper te vermijden. Het probleem is denk ik dat ik teveel wil rushen in het begin.
Ik ben 2 keer dood gegaan. Tijdens sniping chapter 2 eens te laat en 1 keer die vrouw geraakt. En dan 1 keer dat de tijd op was.
Image

Re: Je nieuwste trophies

604
Tot nu toe denk ik dat chapter 3 (stadium), 8 (graveyard+morgue), 11 (jacht) en 12 (gebouw dat je opblaast) de lastigste zijn. 13 en 14 moet ik nog ondervinden :P

3 had ik ammo problemen, je moet in het begin altijd raak schieten wil je niet zonder kogels vallen.
En dat stuk met Passos moet je sprinten en echt geen cm van 'recht op recht naar de deur' afwijken maar die cutscene ervoor is heel vervelend... duurt lang en niet helemaal duidelijk wanneer je echt weer controle hebt.

8 ben ik gewoon heel vaak dood gegaan door stomme dingen. Bv dat Max niet in cover wil achter de eerste tombstone waar je naartoe loopt. Of een vijand die alleen zichtbaar was in bullet time (bleek in de run daarna) waardoor ik dacht dat alles dood was en ik de morgue inging. Geen vijanden en vervolgens als ik terug naar buiten ga jumped hij het hoekje van de trap om.
Dus misschien valt die uiteindelijk wel mee.

11 ging ik te snel door mijn painkillers en 12 zag ik de vijanden niet goed xD

6 heeft wel dat vervelende stukje met die cubicles en die IT-guy waar je zover mogelijk van uit de buurt moet gaan wil je niet dat die dood gaat. Op NYM ben ik 1 keer doodgegaan in die chapter maar geen idee meer waar.
Image

Re: Je nieuwste trophies

606
Oh ja, over die LAW las ik vaak dat mensen problemen hebben dat die niet wil schieten en dat ze na oppakken van dat ding even naar een pistol moeten wisselen en weer terug. En dat de cover aan de linkerkant je niet 100% beschermt, dat had ik inderdaad willen ondervinden op mijn hard playthrough xD
Image

Re: Je nieuwste trophies

609
Echt waar, ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik kan Chapter 3 gewoon niet uitspelen. Héél de voormiddag in NYM aan het proberen maar het lukt gewoon niet. Out of time, dood, nu geen munitie niet meer in het stuk in de stadium stand. Geraak gewoon niet tot het sniper stuk.
Ik stop ermee voor vandaag. Weeral 3u verkwanseld aan dit.
Image

Re: Je nieuwste trophies

610
Mijn probleem was vooral ammo in chapter 3. Daarom nam ik van in de eerste locatie rond dat kleine veldje, ook altijd het 2-handed weapon mee dat ik dan even gebruikte in het stukje gang met boven ook vijanden, nadat je met passos langs die sniper loopt. En ik nam in die eerste locatie ook bewust wat ammo mee van minstens 1 vijand die rechts uit de deur komt.

In hoeverre dragen eigenlijk je painkillers over van chapter naar chapter in NYMHC?
Image

Re: Je nieuwste trophies

611
Ik probeer dus op NYM en het probleem is dat ik daar snel vooruit moet. En dan kom je idd met munitie tekort. Voetbalveldje rondlopen doe ik niet, duurt te lang. In NYMHC is het misschien wel mogelijk als je al wat tijd hebt opgebouwd. Ik geraak in NYMHC nu echt iedere keer zonder problemen in Chapter 3. Echter geen idee waarom, maar daar loopt het mis.

In hoeverre painkillers overgaan naar volgend chapter is een goede vraag. Voorlopig moet ik ze nog teveel gebruiken :D

Ik heb nu ook aangepast dat je aimpoint rood wordt als je op een vijand zit. Vergemakkelijkt het toch iets weeral.
Image

Re: Je nieuwste trophies

612
Ik loop ook niet helemaal rond het veldje. Ik ga vanaf cover punt naar links en vooruit voor vijanden die links uit de deur komen (uitgang). Daarvan zorg ik ervoor dat ik alle wapens en ammo wel opraap. En dan is het een klein beetje te zien hoe die vijanden aan de rechterkant lopen. Eentje daarvan komt wat naar je toe naar de deur waar de uitgang is en van die vijand raap ik het meestal wel op en dat geeft geen probleem voor de tijd 'als' je redelijk goed raak geschoten hebt. Soms verlies ik wel is veel tijd voor die paar vijanden aan de rechterkant die niet naar je toe komen maar in cover achter die platen gaan.

Ik dacht dat je dat van die painkillers misschien wist :P
Ik heb nog geen volledige NYMHC runs bekeken, enkel NYM chapters.
Image