Re: Pronken met je Platinums

3843
paveman wrote: 20 Aug 2021 08:26 Aan de ene kant wel ja, maar deze blijft wel op je profiel zichtbaar natuurlijk...

Congrats! Wat maakte 'm zo moeilijk? De guide geeft moeilijkheid van 4/10 aan, dus daar kan ik het niet uit afleiden.
Moeilijk voor mijn normen :p

Er zijn zo veel challenges die je moet doen, die echt verwachten dat je out of the box denkt. Je moet snel reageren en je weg vanbuiten leren. Elke foute beweging betekent opnieuw beginnen. En er zijn ook nog speciale challenges waar je niet kan saven en alles in 1 keer goed moet doen.

Als je een guide of filmpje volgt en alles na doet kan ik die 4/10 begrijpen. Maar ik heb bijna alles zelf uitgezocht en geef het zonder deze guides dan een 7/10.

Deze game met guide spelen zou het echt volledig verpesten. Dat is nu juist het hele doel en leuke van de game dat je zelf een plan moet maken.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3845
Proficiat! Is inderdaad een mooie, zeker als je bijna alles zelf hebt uitgezocht! :cool:

Ik heb Hitman 1 en 2 al een keer gedaan en meestal probeerde ik een hoop dingen zelf uit te vinden, maar sommige challenges moest je dan wel heel precies uitvoeren en/of weten waar 1 bepaald item lag in een enorm level om het te kunnen doen. Ergens houdt het dan wel is op met zelf blijven zoeken :P

Voorlopig wacht ik nog even op een sale. Hitman 2 gold edition had ik ooit voor 20 euro ofzo gekocht dus de 35 euro sale van hitman 3 standard edition kon me nog niet overtuigen... Daarnaast zijn de games erg kort als je er gewoon een keer doorspeelt en geen challenges of trophies gaat hunten.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3846
Kolm wrote: 20 Aug 2021 13:46 Proficiat! Is inderdaad een mooie, zeker als je bijna alles zelf hebt uitgezocht! :cool:

Ik heb Hitman 1 en 2 al een keer gedaan en meestal probeerde ik een hoop dingen zelf uit te vinden, maar sommige challenges moest je dan wel heel precies uitvoeren en/of weten waar 1 bepaald item lag in een enorm level om het te kunnen doen. Ergens houdt het dan wel is op met zelf blijven zoeken :P

Voorlopig wacht ik nog even op een sale. Hitman 2 gold edition had ik ooit voor 20 euro ofzo gekocht dus de 35 euro sale van hitman 3 standard edition kon me nog niet overtuigen... Daarnaast zijn de games erg kort als je er gewoon een keer doorspeelt en geen challenges of trophies gaat hunten.
Mijn koppigheid heeft mij veel tijd gekost :p Zo moest ik 2 targets tegelijk vergassen. Ik had alles mooi uitgestippeld (er komt een hele story mission aan vooraf die je goed moet voorbereiden) , ventilatie systeem gevonden en het gif er in gedaan. Zitten ze beide na veel experimenteren eindelijk in dezelfde ruimte en gebeurd er niets. Blijkt dat ik ergens in een security room nog een bypass moest activeren, zodat de ventilatie niet enkel in de kelder uitkwam. Het was ook onmogelijk om daar ongezien te geraken, dus had ik een extra outfit nodig die ik in de buurt moest klaarleggen, want de 2 targets zaten maar een minuutje ofzo in dezelfde ruimte. Dit heb ik na 5 keer proberen dus bijvoorbeeld moeten opzoeken. Want geen idee hoe ik dat zelf had kunnen ontdekken.

Dat was maar 1 van de 60 challenges ofso van die specifieke map (er zijn 6 mappen).

Ik heb deze uitleg trouwens zo geschreven dat het volgens mij volledig spoilervrij is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3848
Lang geleden dat ik nog Hitman heb gespeeld (al van Absolution op PS3), maar de nieuwe Hitman-games lijken mij fantastisch om zoveel dingen te bedenken :) Al denk ik niet dat ik ooit de platinum ervan zou behalen, omdat ik niet weet of het even boeiend blijft om het op zoveel verschillende manieren te proberen. Blijkbaar wel dus ;)

Re: Pronken met je Platinums

3849
met0t0 wrote: 22 Aug 2021 13:38 Lang geleden dat ik nog Hitman heb gespeeld (al van Absolution op PS3), maar de nieuwe Hitman-games lijken mij fantastisch om zoveel dingen te bedenken :) Al denk ik niet dat ik ooit de platinum ervan zou behalen, omdat ik niet weet of het even boeiend blijft om het op zoveel verschillende manieren te proberen. Blijkbaar wel dus ;)
Ze hebben alles tot in de details uitwerkt. De wereld leeft echt en alle NPC doorlopen een routine en hebben gesprekken. Alles bleef dus boeiend.

Ik ga nu even maneater spelen, maar kijk er eigenlijk naar uit om aan de hitman 1 en 2 levels te beginnen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3850
gamerke1992 wrote: 20 Aug 2021 13:52 Mijn koppigheid heeft mij veel tijd gekost :p Zo moest ik 2 targets tegelijk vergassen. Ik had alles mooi uitgestippeld (er komt een hele story mission aan vooraf die je goed moet voorbereiden) , ventilatie systeem gevonden en het gif er in gedaan. Zitten ze beide na veel experimenteren eindelijk in dezelfde ruimte en gebeurd er niets. Blijkt dat ik ergens in een security room nog een bypass moest activeren, zodat de ventilatie niet enkel in de kelder uitkwam. Het was ook onmogelijk om daar ongezien te geraken, dus had ik een extra outfit nodig die ik in de buurt moest klaarleggen, want de 2 targets zaten maar een minuutje ofzo in dezelfde ruimte. Dit heb ik na 5 keer proberen dus bijvoorbeeld moeten opzoeken. Want geen idee hoe ik dat zelf had kunnen ontdekken.

Dat was maar 1 van de 60 challenges ofso van die specifieke map (er zijn 6 mappen).

Ik heb deze uitleg trouwens zo geschreven dat het volgens mij volledig spoilervrij is.
Dit komt mij wel heel erg bekend voor... Maar enkele details kloppen niet helemaal dus het zal toch een ander level geweest zijn want ik heb enkel 1 en 2 gespeeld.

Hitman 2 gold edition stond overlaatst aan 14 euro ofzo in de store en komt wel regelmatig voor in de sales :)

Er is trouwens ook een overkoepelend verhaal over de 3 games heen, geen idee of je daar nu wel iets van gesnapt hebt :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3852
Kolm wrote: 22 Aug 2021 16:11
gamerke1992 wrote: 20 Aug 2021 13:52 Mijn koppigheid heeft mij veel tijd gekost :p Zo moest ik 2 targets tegelijk vergassen. Ik had alles mooi uitgestippeld (er komt een hele story mission aan vooraf die je goed moet voorbereiden) , ventilatie systeem gevonden en het gif er in gedaan. Zitten ze beide na veel experimenteren eindelijk in dezelfde ruimte en gebeurd er niets. Blijkt dat ik ergens in een security room nog een bypass moest activeren, zodat de ventilatie niet enkel in de kelder uitkwam. Het was ook onmogelijk om daar ongezien te geraken, dus had ik een extra outfit nodig die ik in de buurt moest klaarleggen, want de 2 targets zaten maar een minuutje ofzo in dezelfde ruimte. Dit heb ik na 5 keer proberen dus bijvoorbeeld moeten opzoeken. Want geen idee hoe ik dat zelf had kunnen ontdekken.

Dat was maar 1 van de 60 challenges ofso van die specifieke map (er zijn 6 mappen).

Ik heb deze uitleg trouwens zo geschreven dat het volgens mij volledig spoilervrij is.
Dit komt mij wel heel erg bekend voor... Maar enkele details kloppen niet helemaal dus het zal toch een ander level geweest zijn want ik heb enkel 1 en 2 gespeeld.

Hitman 2 gold edition stond overlaatst aan 14 euro ofzo in de store en komt wel regelmatig voor in de sales :)

Er is trouwens ook een overkoepelend verhaal over de 3 games heen, geen idee of je daar nu wel iets van gesnapt hebt :lol:
Klopt, dat was niet bij één van deze levels ;)

Ik heb ooit in een ver verleden hitman 1 al gespeeld. Maar echt heel veel verhaal zag ik er niet in :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3853
gamerke1992 wrote: 22 Aug 2021 16:37 Klopt, dat was niet bij één van deze levels ;)

Ik heb ooit in een ver verleden hitman 1 al gespeeld. Maar echt heel veel verhaal zag ik er niet in :p
De missies zelf zijn vaak maar een klein detail in het verhaal, zeker in de eerste game. De cutscenes ertussen vertellen het verhaal en ja... als je voor elke missie eerst alles doet voor je verder gaat dan kan je dat verhaal al snel kwijt zijn :P
Maar het komt erop neer dat hij op zoek gaat naar zijn verleden voor hij 'wakker werd' als agent 47.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3855
Image


Platinum #281: The Walking Dead: The Final Season


Image


Platinum #282: Telling Lies


Image


Platinum #283: Wolfenstein: Youngblood

Met dank aan Marty voor de online trophy en eveneens het tig keer downloaden van de savefile zodat de grind voor coins en ability points drastisch kleiner werd! Volgens mij heeft dat al snel 10u gescheeld en misschien zelfs meer :P
Image
cron