Re: Pronken met je Platinums

3857
gamerke1992 wrote: 22 Aug 2021 22:20 Proficiat beide! Die telling Lies ken ik niet.
Ik dacht dat het een real life action game was zoals Erica, The Bunker, Late shift, ... En in zekere zin was het dat ook maar je moet het eigenlijke verhaal bij elkaar puzzelen door allemaal korte filmpjes te bekijken van een spy cam of een camera op een telefoon tijdens een video call. Dus van bv mensen die tegen hun telefoon praten met iemand maar dan hoor je enkel wat die persoon zegt en niet wat degene waar ze mee bellen zegt. Daarvoor heb je dan weer een andere video... En de video's krijg je door te zoeken op woorden die je intypt of door woorden te selecteren in een video en dan daarop te zoeken. Maw: De volgorde van de video's is totaal door elkaar en jij moet er maar wat van maken...

Ik heb alle tekst van de video's gelezen en nog altijd ben ik maar half mee wat nu eigenlijk 'the point' van het verhaal was. Het had leuk geweest als die op het einde even in de goeie volgorde getoond werden :(
Image

Re: Pronken met je Platinums

3858
Kolm wrote: 22 Aug 2021 23:07
gamerke1992 wrote: 22 Aug 2021 22:20 Proficiat beide! Die telling Lies ken ik niet.
Ik dacht dat het een real life action game was zoals Erica, The Bunker, Late shift, ... En in zekere zin was het dat ook maar je moet het eigenlijke verhaal bij elkaar puzzelen door allemaal korte filmpjes te bekijken van een spy cam of een camera op een telefoon tijdens een video call. Dus van bv mensen die tegen hun telefoon praten met iemand maar dan hoor je enkel wat die persoon zegt en niet wat degene waar ze mee bellen zegt. Daarvoor heb je dan weer een andere video... En de video's krijg je door te zoeken op woorden die je intypt of door woorden te selecteren in een video en dan daarop te zoeken. Maw: De volgorde van de video's is totaal door elkaar en jij moet er maar wat van maken...

Ik heb alle tekst van de video's gelezen en nog altijd ben ik maar half mee wat nu eigenlijk 'the point' van het verhaal was. Het had leuk geweest als die op het einde even in de goeie volgorde getoond werden :(
Dat klinkt als iets te veel detective werk voor mij :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3859
gamerke1992 wrote: 22 Aug 2021 23:35 Dat klinkt als iets te veel detective werk voor mij :p
Er zijn gelukkig wel lijsten te vinden met de woorden waarop je moet zoeken om alle video's tegen te komen maar dan nog blijft het een rommeltje om te volgen.

Ik raad de game dan ook niet aan en ik ben blij dat ik hem in een sale had :L:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3860
Proficiat hier iedereen met alle mooie platinums! :jip:

Voorlopig kom ik niet toe aan TLOU Remastered ( stel het eigenlijk uit), en er komen de laatste weken héél wat dingen tussen om te gamen. Sport vooral, werk en deze week doen we een uitstap en gaan we eens naar een subtropisch zwembad ( waar ik eerst wat baantjes ga doen in het sportbad).
Image

Re: Pronken met je Platinums

3861
#179 Resident Evil 6
Image

7 1/2 jaar na start met deze game. Ik kon er toen totaal niet in komen, vond de opzet ook maar niets nadat ik RE5 nog zo geweldig vond. Inmiddels kan ik de game meer waarderen voor wat 'ie is. Zeker niet de beste RE, maar wel een degelijke actiegame. Alleen jammer van alle mp DLC.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3869
ben "maar" 25 keer dood gegaan op Heroic mode. Paar keer bewust want hoe ouder je wordt hoe meer perks je kan krijgen. Je krijgt per 10 jaar de optie om een perk te kiezen.

Maar nu wil ik weer Remnant of the Ashes spelen maar daar heb ik nog nooit de eerste boss verslagen :O



en wat taai taai graag
Image