Re: PlayStation 5

1217
Sanity penguin wrote: 03 Sep 2021 16:25 Wist zelfs niet dat de PS5 al een camera-variant had :lol:
Dat zijn inderdaad bundels om links te laten liggen. Ik heb denk ik nog nooit in mijn leven een headset gebruikt bij het gamen :D
Ik gebruik hem enkel als ik online speel met bekenden. Als het voor iets heel kort is met random mensen is dan probeer ik het bij een PSN groupchat of Discord te houden. Anders moet ik een halfuur gaan uitleggen dat ik echt geen klein kind maar een vrouw ben... :(

GTA zou zonder voicechat echt onmogelijk zijn en zonder headset vind ik voicechat onmogelijk :P
NTGSruler wrote: 03 Sep 2021 19:07 Ik zou zelfs niet geweten hebben dat GM nog PS5's beschikbaar had? Dat die niet op 10minuten uitverkocht zijn geweest? :O
Volgens mijn vriendin was het bericht op de website vandaag aangepast. Ze had deze morgen nog gekeken en toen stond erop dat het uitverkocht was. En toen ik om 14-15u keek stond er dat je moest navragen bij de winkel. Er is dus sowieso geen online verkoop van PS5's geweest bij gamemania en lijkt dat ze dat voorlopig ook niet gaan doen.

Ik keek net nog is op de website en nu staat er opnieuw uitverkocht en dat het geen zin heeft om de winkels te contacteren...
Maw: Hoeveel ze er ook hadden, ze waren er in 1 dag vanaf...

https://www.gamemania.be/nl/info/ps5-reserveren
Image

Re: PlayStation 5

1219
Goede beslissing Daviduvel. Zou ik ook doen. Ze willen je verleiden, gwn wachten. Die games kan je occasie al kopen voor de helft. Ik zou niet meer betalen dan nodig en zkr als PS4 nog niet is afgeschreven owv je back-log.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

1220
Toch opvallend dat bijna een jaar na de release nog altijd geen pre-orders mogelijk zijn... :silly:
Er zijn ook nog niet gigantisch veel exclusieve games voor PS5 uitgekomen dus ik vind het niet zo erg, maar blijf benieuwd naar wanneer ge gewoon een winkel zult kunnen binnenlopen om een te kopen zonder bestellen :think:

Re: PlayStation 5

1221
met0t0 wrote: 05 Sep 2021 16:44 Toch opvallend dat bijna een jaar na de release nog altijd geen pre-orders mogelijk zijn... :silly:
Er zijn ook nog niet gigantisch veel exclusieve games voor PS5 uitgekomen dus ik vind het niet zo erg, maar blijf benieuwd naar wanneer ge gewoon een winkel zult kunnen binnenlopen om een te kopen zonder bestellen :think:
Ik moet ook wel zeggen dat ik het frappant vind dat er maar een beperkt aantal games of toppers voor de ps5 is momenteel. Was dat bij de release van de 4 ook zo? Of het een in dit geval toch wat met het andere te maken?
Image

Re: PlayStation 5

1222
Sanity penguin wrote: 05 Sep 2021 17:07 Ik moet ook wel zeggen dat ik het frappant vind dat er maar een beperkt aantal games of toppers voor de ps5 is momenteel. Was dat bij de release van de 4 ook zo? Of het een in dit geval toch wat met het andere te maken?
Dit. Over een jaar start ik mijn PS5 nog wel een keer op. Tegen die tijd zijn er vast wat meer goede games.

Re: PlayStation 5

1223
Voor de derde keer gelukt om een ps5 te bestellen bij bol.com :lol: Eerste voor mijzelf, tweede voor een vriend van me en de derde voor mn broer :cool:
Helaas waren ze al snel weer door de voorraad heen




Magere kwark met muesli graag
Image

Re: PlayStation 5

1225
Als je bedoelt of ik de tweede ps5 ook bij bol vandaan hebt dan ja. En de derde komt ook van bol
(en alle 3 de keren had ik vakantie toen ik kon bestellen :lol: )



1 boterham met kaas en 1 met hagelslag graag
Image

Re: PlayStation 5

1230
Tof dat er nieuwe update komt. Al vind ik die laatste nogal raar. Meekijken met je vrienden via de PS App? Iemand die hier gebruik van gaat maken??
Je games in folders zetten had ik veel nuttiger gevonden. Themes kunnen installeren op je PS5 zou ik machtig vinden. Simpelere manier om naar je trophies te gaan ook.
Was er ook niet gezegd dat trophies terug verticaal gingen gezet worden?
Image
cron