Re: PlayStation 5

1264
Hangt die 3D Audio niet vooral af van welk soort luidsprekers er gebruikt wordt? Of het misschien beter klinkt met een 5.1 of 7.1 surround dan met een soundbar of de speakers van de tv? Met koptelefoon zal het wel indrukwekkend zijn, via luidsprekers is dat altijd moeilijker.

Re: PlayStation 5

1265
Op moment is het alleen voor tv speakers. Sony wil nog wel een update (geen idee wanneer) uitbrengen zodat het ook met soundbars en 5.1 of 7.1 setjes zou gaan werken.
Maar op moment via alleen de tv speakers vind ik het persoonlijk geen vooruit gang of ik moet nog gaan testen met bepaalde instellingen
Image

Re: PlayStation 5

1267
De tv zelf klink vrijwel altijd slecht inderdaad. Geluid is ook geen specificatie waar mensen op letten als ze een tv kopen. De termen 4K en Netflix zijn veel belangrijker.

Ik heb er zelf een mooie stereo bij staan :)

Re: PlayStation 5

1270
Ik heb dat niet gedaan uit protest... ik had de collector's edition waar je ook een code voor de deluxe edition content bij had.
Maw: Mijn game is hetzelfde als de digital deluxe versie. Toch willen ze dat ik 10 euro bij betaal om de fysieke versie te upgraden omdat je van een normale versie naar een deluxe versie gaat en dus moet betalen voor de deluxe content. Maar die content heb ik naar mijn mening dus al een keer voor betaald en dat kunnen ze ook zien op mijn account lijkt me.

Ik ga nu nog wel is kijken wat er gebeurt als ik de disc insteek want ik heb er toen wel een support ticket voor ingediend. De eerste reply herhaalde wat ik zelf al zei over hoe het upgraden werkt. Het tweede antwoord was dat ze er niks aan konden doen. Lees: Niks willen aan doen.
Image

Re: PlayStation 5

1272
In de store staat er enkel de cross-buy versie voor 54,99 of de ps4 versie voor 44.99.

Als ik de disc insteek dan staat er rechts diezelfde cross-buy versie maar waar er vroeger gewoon 10 euro stond, staat er nu 10 euro en daarachter doorstreept 54,99. Lijkt dus dat je met disc voor 10 euro die cross-buy versie kan kopen waar je normaal een apart soort licentie krijgt voor de PS5 versie.
Image

Re: PlayStation 5

1274
Ik zet het hier maar even neer.

Ik wil mijn wishlist wat aanvullen (handige tip Kolm, gebruikte ik eigenlijk niet), dus ik zit op de PC store. Maar is dat normaal bij nieuwe games => Release datum nieuw-oud => iedere keer als ik op een game klik om toe te voegen in mijn wishlist, ik terug keer naar de lijst, ik opnieuw moet sorteren en filteren op release datum nieuw-oud?
Image

Re: PlayStation 5

1275
Ja... Dat is nog een van de onhandigheidjes van de PC store... Als je op een product klikt en vervolgens in de browser op vorige klikt, dan is de store helemaal kwijt waar je werkelijk zat op die vorige pagina :(

Wat ik doe: Ik open het product in een nieuwe tab (klik met muiswieltje of rechtsklik + openen in nieuwe tab) zodat ik op de originele tab nog heb waar ik precies zat in de overzichten, maar toch op die andere tab de game kan bekijken/kopen/winkelmandje/wishlisten.

Beetje een omweg, maar het werkt nog het beste. Sowieso opende ik vroeger ook al altijd alles in nieuwe tabs om eerst het overzicht snel te doorlopen en daarna de specifieke dingen even te bekijken. Doe ik op nieuwssites ook vaak. Overzicht lezen en wat ik wil lezen open ik in nieuwe tab. Daarna ga ik dan door die tabs op momenten dat ik zit te wachten tot mijn programma/server opstart.
Image
cron