Ik ben zo fan van de serie omdat ik destijds met wagens van mijn favoriete merk kon rijden, tunen en optisch aanpassen. Ik weet nog in GT4 dat ik een Audi RS6 touring had getuned die ongelooflijk snel was. Ik denk toen we jonger waren dat onze fantasie gewoon meer toe liet en het precies was of we er echt mee reden
Ook dat je omhoog ging in de verschillende klassen met snellere wagens vond ik top.
Gran Turismo is geen pure sim. Ik ben mij nu wel aan het toeleggen op het rijden zonder TC (traction control). Dan merk je echt in de GT wagens dat je controle moet hebben over de wagen, throttle management is zėėr belangrijk, half throttle in sommige bochten om dan sneller op het gas te kunnen gaan ( zonder te slippen natuurlijk), sportief proberen in te halen.. ( sportiviteit heb ik S rank nu). Mijn Playseat zorgt echt voor fun. En ook voor vlotter bochten te nemen.
Eerst goed wennen zonder TC te rijden en volgende stap is rustig manueel leren rijden ( betere tijden).
Re: Gran Turismo 7
107Manueel rijden gaat denk ik ook een wereld van verschil maken ja!
Het ontstaan van fan zijn komt me overigens wel bekend voor... Alhoewel ik eerder voor den RS6 Avant zou gaan, zo'n Audi RS6 Touring is zo'n hybride Audi/BMW model...
Laat me wel nog zeggen dat ik dat wel het dubbele vind aan GT: qua racen en omstandigheden duidelijk genoeg geen pure sim, maar qua nabootsen van de auto's (interieur en exterieur) waren er altijd maar weinig die aan GT konden tippen! Ik verwacht ook nu toch weer een grafisch hoogstandje!
Heb jij eigenlijk ooit Forza geprobeerd? Een van de weinige games waarvoor ik nog es een Xdoos zou kopen. Met een backlog die groot genoeg is te weinig om een aankoop voor mij te rechtvaardigen dus.
Het ontstaan van fan zijn komt me overigens wel bekend voor... Alhoewel ik eerder voor den RS6 Avant zou gaan, zo'n Audi RS6 Touring is zo'n hybride Audi/BMW model...
Laat me wel nog zeggen dat ik dat wel het dubbele vind aan GT: qua racen en omstandigheden duidelijk genoeg geen pure sim, maar qua nabootsen van de auto's (interieur en exterieur) waren er altijd maar weinig die aan GT konden tippen! Ik verwacht ook nu toch weer een grafisch hoogstandje!
Heb jij eigenlijk ooit Forza geprobeerd? Een van de weinige games waarvoor ik nog es een Xdoos zou kopen. Met een backlog die groot genoeg is te weinig om een aankoop voor mij te rechtvaardigen dus.
108Pre-Order Items and 25th Anniversary Edition
Pre-order at any participating retailers including PS Store and get a pre-order bonus of the following in-game items:
Toyota Castrol TOM’S Supra
Mazda RX-VISION GT3 Concept (Stealth)
Porsche 917K Living Legend
100,000 in-game Credit (CR)
25th Anniversary Edition PS5, PS4 (Retail)
This includes a limited-edition SteelBook case (with physical versions only), and is available for pre-order now at retail.
Includes PS5 Game Disc and Voucher for PS4 Game**
In-Game Credits – 1,100,000 CR
Toyota GR Yaris with country specific Livery
30 Manufacturer / Partner Avatars
The Music of Gran Turismo Official Soundtrack
Again, this is a limited-edition physical release so be sure to pre-order your 25th Anniversary Edition while supplies last.
25th Anniversary Digital Deluxe Edition PS5, PS4 (PS Store)
For those looking to get a jump start with their car collection, those that purchase the Digital Deluxe Edition through the PS Store before March 4, 2022 would get the Pre-Order items, including:
Dual PS4 + PS5 Entitlement
In-Game Credits – 1,600,000 CR
The Pre-Order offer ends when the game launches on March 4, 2022, so make sure you don’t wait.
Lastly, for those looking to upgrade their PS4 Standard Edition of Gran Turismo 7 to the Gran Turismo 7 PS5 Digital Standard Edition, there will be a $10 digital upgrade option at the time of release*.
We could not be more excited to deliver Gran Turismo 7 to everyone on March 4, 2022.
Bron: Playstationblog
Pre-order at any participating retailers including PS Store and get a pre-order bonus of the following in-game items:
100,000 in-game Credit (CR)
25th Anniversary Edition PS5, PS4 (Retail)
This includes a limited-edition SteelBook case (with physical versions only), and is available for pre-order now at retail.
Includes PS5 Game Disc and Voucher for PS4 Game**
In-Game Credits – 1,100,000 CR
Again, this is a limited-edition physical release so be sure to pre-order your 25th Anniversary Edition while supplies last.
25th Anniversary Digital Deluxe Edition PS5, PS4 (PS Store)
For those looking to get a jump start with their car collection, those that purchase the Digital Deluxe Edition through the PS Store before March 4, 2022 would get the Pre-Order items, including:
Dual PS4 + PS5 Entitlement
In-Game Credits – 1,600,000 CR
The Pre-Order offer ends when the game launches on March 4, 2022, so make sure you don’t wait.
Lastly, for those looking to upgrade their PS4 Standard Edition of Gran Turismo 7 to the Gran Turismo 7 PS5 Digital Standard Edition, there will be a $10 digital upgrade option at the time of release*.
We could not be more excited to deliver Gran Turismo 7 to everyone on March 4, 2022.
Bron: Playstationblog
109Net gezien Marty! Maar ik zie nog nergens een site om die 25jarige editie te preorderen?
110Voor Forza geef ik je gelijk! Nooit gespeeld: ttz, ik denk dat ik ooit eens Forza 2 ofzo op een demo stand heb gespeeld Maar ervoor een Xbox kopen gaat mij te ver. Consoles genoeg hier in huis!paveman wrote: 21 Sep 2021 13:20 Manueel rijden gaat denk ik ook een wereld van verschil maken ja!
111Als winkels het zelf al van tevoren weten dan mogen ze het niet voor de aankondiging al op hun site zetten. Dus vanaf nu kan het er elk moment op komen. Of misschien pas morgen als hun werkdag al gedaan is... Dat wordt dus even alles in de gaten houdenNTGSruler wrote: 21 Sep 2021 16:14 Net gezien Marty! Maar ik zie nog nergens een site om die 25jarige editie te preorderen?
112Haha ik dacht het al. Heb natuurlijk vanavond nachtshift ( overgenomen op vraag van collega), en morgen voormiddag kruip ik dus in bed. Hopelijk kan ik er ééntje bemachtigen.
114Het is dat ik dus nog de nodige twijfels heb. Anders had ik hier zeker ook voor gegaan!
116Voor de geïnteresseerden: nieuwe screenshots van de wagens die we krijgen bij een preorder.
De Mazda ziet er machtig uit. Eigenlijk alledrie de wagens.
https://www.gtplanet.net/new-gran-turis ... onus-cars/
De Mazda ziet er machtig uit. Eigenlijk alledrie de wagens.
https://www.gtplanet.net/new-gran-turis ... onus-cars/
118ah fock zooi. bij gamemania is ie "maar" €99,98. Toch weer een hele cent goedkoper
Maar als je een downloadcode krijgt van GT7 voor de ps4 en je niet van plan bent om de ps4 versie te spelen kan je die mooi verkopen/weggeven. Mits de code niet gelinkt is aan alle bonus content die er bij zit.
Als dat niet zo is zal mijn neefje wel blij zijn met een exemplaar van GT7 voor PS4
Maar als je een downloadcode krijgt van GT7 voor de ps4 en je niet van plan bent om de ps4 versie te spelen kan je die mooi verkopen/weggeven. Mits de code niet gelinkt is aan alle bonus content die er bij zit.
Als dat niet zo is zal mijn neefje wel blij zijn met een exemplaar van GT7 voor PS4
119Haha ja das een goed idee Marty! Iemand die een PS4 versie van GT7 wil hier? 50 euro..
120Het was wel te denken dat er een speciale editie zou komen, maar deze keer dus geen echte collector's edition met autootje erbij ofzo
Qua realisme in de game: zonder traction control rijden, maakt inderdaad al wat uit, maar ik denk niet dat ik dit ooit in GT heb aangepast (i.t.t. Project CARS waar ik zo goed als alles manueel ingesteld had). Manuele versnellingen deed ik wel al van in het begin, dat scheelt al heel veel. Ook probeer ik zoveel mogelijk zonder de racelijn te rijden, anders vind ik mij te veel afhankelijk worden van wanneer de lijn rood kleurt om te remmen, terwijl er vaak nog andere mogelijkheden ook zijn.
Qua realisme in de game: zonder traction control rijden, maakt inderdaad al wat uit, maar ik denk niet dat ik dit ooit in GT heb aangepast (i.t.t. Project CARS waar ik zo goed als alles manueel ingesteld had). Manuele versnellingen deed ik wel al van in het begin, dat scheelt al heel veel. Ook probeer ik zoveel mogelijk zonder de racelijn te rijden, anders vind ik mij te veel afhankelijk worden van wanneer de lijn rood kleurt om te remmen, terwijl er vaak nog andere mogelijkheden ook zijn.