Elexus wrote:Avast antivirus heeft voor mij al jaren goed werk geleverd dus dat blijf ik gebruiken.
Idd, ik zou geen andere virusscanner willen.
Elexus wrote:Avast antivirus heeft voor mij al jaren goed werk geleverd dus dat blijf ik gebruiken.
Ik hoop dat ze gevonden worden door de virusscanner als ze er zijn want ik weet niet of die schijven zijn geïnfecteerd om mee te beginnen, hij doet zijn werk goed eenmaal hij een scan doet.BozeGozerXrd wrote:Inderdaad. Normaal gezien zou je weinig risico moeten lopen als je geen rare dingen doet. En gezien het waarschijnlijk om oude virussen gaat zouden ze ook makkelijker door iedere virusscanner gevonden moeten worden.Captain Witwicky wrote:Dus dan zal ik gewoon scannen en hope for the best?
Hoe? Door eens iets te zoeken voor een schooltaak, en nen keer omdat iemand anders op de pc zat (allebei al een hele tijd geleden).
Ik ben zéér voorzichtig geworden, nadat ik zelf eens een virus had door gewoon dragon ball wallpapers te zoeken...met0t0 wrote:Voorzichtigheid in wat ge allemaal doet, is inderdaad altijd aan te raden. Voor mijn Windows 8.1-laptop heb ik Avast, voor mijn Ubuntu 14.04-laptop heb ik geen virusscanner.
toch niet op één of andere goksite hé Captain ?Captain Witwicky wrote:Ik ben zéér voorzichtig geworden, nadat ik zelf eens een virus had door gewoon dragon ball wallpapers te zoeken...met0t0 wrote:Voorzichtigheid in wat ge allemaal doet, is inderdaad altijd aan te raden. Voor mijn Windows 8.1-laptop heb ik Avast, voor mijn Ubuntu 14.04-laptop heb ik geen virusscanner.
Baidu is inderdaad een van de betere gratis virusscanners zelfs mss de beste.Tjeefkeuh wrote:Kheb al jaren geen virusscanner meer nodig gehad, maar ik heb gehoord dat Baidu Antivirus wel goed is. Als ge bij het installeren van gratis software o.i.d. goed oplet en geen ongewenste brol mee installeert (checkboxes) dan komt ge bijna nooit nog virussen of malware tegen.
Goksite?Gamefreak wrote:toch niet op één of andere goksite hé Captain ?Captain Witwicky wrote: Ik ben zéér voorzichtig geworden, nadat ik zelf eens een virus had door gewoon dragon ball wallpapers te zoeken...
200 euro? Dat lijkt me een half uurtje werk, nieuwe schijf voor 50 euro en dan 100 euro champagne om het te vieren.Gamefreak wrote:vandaag serieus problemen met de pc, harde schijf wellicht naar de haaien. De gozer in de winkel zei dat het een kleine 200 euro gaat kosten om de jaap te maken en de kans bestaat dat de gegevens niet meer te recupereren zijn. Vooral voor mijn moeder zou dat een ramp zijn met vele foto's van de familie ....