Re: Pronken met je Platinums

3907
Bedankt! :cool:

Ik had eigenlijk vooral schrik voor de score attacks, maar uiteindelijk waren op 2 of 3 na deze allemaal heel goed te doen met de bonuskaarten. De andere 3 had ik vooral last van Lara en haar neigingen om in het diepe te springen of iets niet vast te grijpen als je op vierkantje drukte... :(
Image

Re: Pronken met je Platinums

3909
Kolm wrote: 25 Sep 2021 23:53 Bedankt! :cool:

Ik had eigenlijk vooral schrik voor de score attacks, maar uiteindelijk waren op 2 of 3 na deze allemaal heel goed te doen met de bonuskaarten. De andere 3 had ik vooral last van Lara en haar neigingen om in het diepe te springen of iets niet vast te grijpen als je op vierkantje drukte... :(
Herkenbaar!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3912
Het is doenbaar Kolm. Maar zoals ik al aangaf: het gaat er gewoon om dat je bijna 4u aan het spelen bent om het einde van de game te bereiken zonder doodgaan, om dan door een stom toeval (glitch, machinegunner die niet spawned...) of door dood te gaan om met lege handen achter te blijven. 4u voor niets gespeeld. Ik ben destijds in chapter 12 geraakt, de sniper sectie, om daar per ongeluk op vierkantje te drukken, uit cover te komen en onmiddellijk dood te gaan door een kopschot van een vijandelijke sniper. Ik heb letterlijk een halve minuut zitten staren naar mijn scherm, want dat was de playthrough waar ik het zeker ging halen. Ik had meer dan genoeg tijd opgebouwd om het rustig aan te doen. Het is zéér moeilijk om dan terug opnieuw te starten, en na meerdere keren dood te gaan in chapters waarbij je terug vanaf het begin moet beginnen... Ja ik weet het niet.

Games voor een bepaalde nummer platinum zetten doe ik ook niet meer. Heb TLOU voor 150 gezet en het houdt mij gewoon tegen om verder te doen ermee. Vorige week paar keer op het punt gestaan ermee verder te doen, maar het lukt voorlopig niet. Deze week heb ik redelijk wat zaken te doen (ondanks mijn off week). Ik heb echt geen idee waarom het mij zo moeilijk ligt om ermee verder te doen. Nochtans heb ik meer dan verschillende games waarvan de platinum niet ver weg is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3914
Lange tijd hier niet meer gekeken! Toch congrats allemaal met de platinums!!!
Ik heb ondertussen ook mijn nummer 50 gehaald

#50 --> Assassin's Creed: Unity

Image


Deze duurde enorm lang... Alle kistjes openen in Parijs, alle coop missies spelen en dan nog een hoop andere zever...

#51 --> Ratchet & Clank: A Rift Apart

Image


Deze was in tegenstelling tot bovenstaande dan weer heel snel :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3915
Ik heb meestal dat ik weet welke platinum ik voor een bepaalde trophy wil en dat ik ook vaak die platinum al op 5 minuten kan halen maar dan vaststel dat ik eerst nog in een andere game een paar trophies of zelfs een paar platinums moet halen om hem te krijgen wanneer ik hem precies wil :lol:

@NTGSruler: ik denk dat tijd het minste probleem is in NYMHC. Tot nu toe in NYM heb ik nog nooit gefaald omdat de tijd op was. Altijd omdat ik stom doodging of nu in chapter 13 omdat ik geen ammo meer had. Dat was na de machine gunner in een office waar ze door het raam naar binnen springen. Volgende kamer is geloof ik die waar je op een kastje doorheen rolt terwijl je vijanden aan de overkant moet uitschakelen. Ik had dus 5-10 kogels in mijn pistol toen ik die kamer binnen ging en de rest was op. Vermoedelijk heb ik dus ergens een ammo box gemist want ik weet dat er in de volgende kamer wel een ammo box is opnieuw.

Maar verder ben ik het met je eens: Je kan een paar uur bezig zijn om dan door 1 klein ding opnieuw te moeten beginnen. Het probleem op dit moment is ook dat ik gewoon te moe ben om dit soort dingen te doen. Alles wat hoge concentratie vereist lukt niet. De score attacks in tomb raider moest ik ook niet allemaal achter elkaar doen want na 1-3 was het vat al af :|
Image