Re: Pronken met je Platinums

3917
Kolm: Dat van dat concentratieprobleem herken ik. Dat en de zin om eraan te beginnen eerlijk gezegd.

Tijd speelt wel degelijk een rol in de eerste chapters. De laatste keren dat ik NYMHC geprobeerd heb geraakte ik gewoon niet verder dan chapter 3 stadium omdat ik gewoon niet genoeg tijd had.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3919
Je krijgt per headshot 6 seconden dacht ik en per kill 3 seconden. Dus ja ik weet niet waarom, maar laatste keren geraakte is dus gewoon niet voorbij stadium. Op een bepaald moment moet het zo snel, dat ik dood ging. Herinner mij dat ik vroeger daar precies geen problemen mee had. Maar toen was ik ook gewoon aan de rammelende controls en was ik niet gewoon met een DS4 of PS5 controller te spelen :-"
Image

Re: Pronken met je Platinums

3923
@Kolm: thanks! 😉
En geen. 😛 Gewoon in de huid van een moordenaar kruipen haha. Voor de laatste, alle verhaaleindes, heb ik die van playstationtrophies.org gebruikt.

Je moet voor Perfect Crime waarschijnlijk wel bijna van in het begin opnieuw starten. Hassan’s shop. Als je hem de eerste keer gered hebt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3924
Je had de game natuurlijk al is eerder gespeeld, dat helpt :P
En net omdat je bijna vanaf het begin opnieuw moet beginnen als je daar wat fout doet heb ik er niet zoveel zin in om het volledig blind te doen. De guide op PSNProfiles* zou voor PS3 spelers blijkbaar niet helemaal werken.

Kamikaze trophy geeft veel mensen ook problemen blijkbaar. Dat de inputs niet lijken te registreren.

*Meer walkthrough maar je ziet dit niet meteen bovenaan de trophylist, je moet echt even op 'Guides' klikken eerst.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3925
Efkes tanden bijten he! 😁

Bij kamikaze inderdaad, dat was 10 jaar geleden ook al. Maar veel mensen interpreteerden de icons verkeerd. Wanneer je bijvoorbeeld de icon krijgt van een controller met pijlen links en rechts moet je doen alsof je je stuur links rechts schud. Sommigen dachten toen dat je kon kiezen tussen links en rechts. Ook dat stuk waar je de arbeider ontwijkt. Daar moet je links rechts links rechts (of andersom), daar is het dus links kantelen en links blijven even. Dan rechts kantelen en rechts houden even. Daar deden veel mensen dan wat ik net zei, het links rechts schudden. Voor de rest is het gewoon snel zijn. Crashen doe je sowieso op het einde.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3926
Het zal uiteindelijk wel lukken maar aangezien tijd toch beperkt is probeer ik zoiets toch zo optimaal mogelijk te doen. Niet dat dat altijd lukt hoor :q:

Maar voor PS3 ga ik eerst verder met Resident Evil 5. Samen met iemand anders de professional runs van de DLC doen en dan hopelijk ook een keer de laatste opruim voor de platinum. Ik weet dat ik ooit wel begonnen was aan de S-ranks maar geen idee hoever ik daarmee gekomen was. De professional run van de main game had ik jaren geleden al is in co-op gedaan.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3927
Klopt wel Kolm dat je snel terug aan de controls went. Maar terug die tijd erin steken é :lol:

Mooie platinum Zenmaster!

Ik heb Heavy Rain nog in backlog op PS4 (eens met Plus gekregen? :? )
Aanrader of niet? Is weer zo ééntje om platinum te halen, je een volledige walkthrough moet volgen natuurlijk.

En tis beslist. Ik ga nu proberen TLOU terug op te pikken deze namiddag. Om dan in kleine stukjes iedere keer terug verder te doen ermee. Ik laat teveel games liggen omdat ik deze per se als nummer 150 wou :L:

Dus kom op!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3930
Aanrader of niet? Is weer zo ééntje om platinum te halen, je een volledige walkthrough moet volgen natuurlijk.
Was zeker nog eens leuk om te doen na al die jaren. 👍🏻 Aparte ervaring.
Voor een “snelle” platinum kan je best een guide gebruiken voor de trophy van de verschillende verhaaleindes. Perfect crime eventueel ook, maar is ni zo moeilijk als je denkt als de moordenaar (al het bewijs van uw daden wissen / doden). Als je hem nog nooit gespeeld hebt zou ik de eerste keer gewoon alles doen hoe je zelf wil.
Image