Re: PlayStation Plus

2221
daviduvel wrote: 29 Sep 2021 20:43 Hell Let Loose
Image
Image
jammer dat ik nog geen PS5 heb. Oh well, ik heb het spel ook op de computer dus ik kan verder
Image

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk
Je kan alle PSPlus PS5 games ook via de PC store (store.playstation.com) toevoegan aan je bibliotheek tegen de tijd dat je een PS5 hebt :)
Image

2225
Gisteren die Hell let Loose eens wat gameplay van bekeken. Het ziet er wel vet uit, maar het is een hardcore shooter met blijkbaar nog veel bugs op PC?
Die kerel van die video zei dat hij pas na 30u wat doorhad hoe de game te spelen :O
Ik vermoed dat deze weer na een paar maanden leeg zal lopen op multiplayervlak (kan ook mis zijn natuurlijk), waardoor het dan waarschijnlijk weer niet meer de moeite is deze game te starten.

Misschien kan Daviduvel er eens een deftige review over geven?
Image

2226
@NTGSruler: Hell let Loose is mogelijk een hele goeie game... als je van het genre houdt...
Ik heb het online al niet met gewone shooters, laat staan hardcore shooters waar je met 1-2 kogels dood bent. En online en teamwork is ook een combinatie die met randoms zelden opgaat. Dus ik denk dat er na een paar weken/maanden een harde kern zal overblijven voor deze game en dat je het tegen die tijd als nieuwkomer zeer moeilijk gaat hebben.
Image

2227
Goed punt Kolm. En dat is ook wat ik net dacht. Je speelt de game in een soort van factie van maximum 9 spelers dacht ik met keuze uit 6 verschillende klassen met een leader (officier) van die party/factie. Heel tof denk ik als je kan samenspelen met mensen dat je kent, met randoms uurgghh. Jammer eigenlijk...

Ik vermoed dat je deze niet aan je lijst toevoegt?
Image

2228
Ik voeg alle psplus games altijd toe aan de bibliotheek en kijk later wel of ik ze speel. Maar eerlijk... de kans is erg klein dat ik Hell let loose ga spelen. Online shooter is sowieso niet echt mijn genre omdat ik stomweg niet de tijd heb voor 'git gud' tov gasten die niks anders spelen en als het dan ook nog is lekker hardcore is gaat hem dat helemaal niet worden vrees ik :lol:
Image

2230
Meestal weet ik op moment van toevoegen amper waar ze over gaan... :lol:
Muv echt bekende games natuurlijk. Later kijk ik bij de onbekende games dan wel is beter en zeker als veel ander mensen de game spelen ga ik even kijken of het misschien toch iets voor mij is.
Image

2233
Hell Let Loose kan je misschien wat als een niche game omschrijven. Het is je ding of helemaal niet. Het valt niet te vergelijken met Battlefield of CoD. Je speelt in teams van 50v50 in squads van max 6 mensen met een officier of in een kleinere armor of recon squad. Je hebt heel veel verschillende rollen om te spelen. Je hebt niet het rambo-type soldaat dat alles en iedereen kapot krijgt. (sommige rollen heb ik zelfs nog nooit gespeeld).

Heel veel gamemodes heb je niet. Het is vooral de mode 'warfare' die je speelt. Dat is punten veroveren en verdedigen en zo verder oprukken om heel de map te veroveren (of het meeste punten hebben als de tijd om is). De mappen zijn echt groot. Als er geen spawnpunten zijn gezet door de officieren, of ze zijn vernietigd door de vijand, kan je een mooi stuk wandelen (of een vrachtwagen nemen als er een staat)

Het spelen met randoms valt heel goed mee naar mijn ervaring. Als je een officier en commander hebt die weten wat ze doen en de spelers ook wat luisteren, is het een aangenaam spel. De meeste spelers zijn echt geïnteresseerd in het spel en proberen zo goed mogelijk als squad te spelen.

Je moet er wel tegen kunnen om veel te sterven zonder te weten van waar het komt

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Image