Re: Pronken met je Platinums

3946
Van dat zogenaamde vuurwerkverbod dat ze hier vorig jaar hadden heb ik niet zo heel veel gemerkt rond middernacht :lol:

Het was wel ietsje minder dan het jaar ervoor maar volgens mij heeft bijna iedereen nog altijd wel iets afgestoken :P

Overdag was het wel grappig: Hoorde je bepaalde types van knallen door de wijk 'lopen' waar ze anders altijd van op dezelfde plaats komen. Probeerden ze dus waarschijnlijk om buiten beeld te blijven.

De huidige knallen zijn wel duidelijk van de illegale soort, als ze die dan toevallig vlak achter de flat afsteken dan denk je echt dat er een bom is gevallen. En je schrikt je echt een ongeluk :dizzy:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3956
Marty wrote: 08 Oct 2021 14:24 Nice Pavy :lol:

Maar dit is niet mogelijk, staat zelfs in de titel dat die lair onmogelijk is :silly:

Maar hoe was de lair?
Haha! Klopt helemaal, dank voor het wijzen op deze feitelijke onjuistheid! :lol:

Inmiddels is de lair goed te doen: er zijn na een tijdje updates toegevoegd, waardoor er checkpoints in zitten waar je met je beste score opnieuw kunt beginnen. Dat scheelt een hele hoop oefenen (je hoeft maar 1 goede run per kwart van het level) en het minimaliseren van fouten voor een run voor het hele level (van +- 20 min lang). Wat mij betreft een goede oplossing: scheelt toch wat frustratie en vooral veel tijd. Vooral omdat dit level een enorme difficulty spike is t.o.v. de rest van de game én omdat in het level zelf niet alles even goed reageert (bijvoorbeeld hitboxes bij eindbaas). Als ik terugdenk aan het extra level in Crash 1 (en het aantal tijd en pogingen benodigd om deze te overmeesteren) was ik hier erg blij mee en heb ik 'm in relatief korte tijd kunnen halen. Vooral gezien de difficulty spike had ik anders waarschijnlijk met veel minder plezier op de game teruggekeken.

Inmiddels #181 ook binnen: Adam's Venture: Origins. Ooit heeft maxi hier een review voor geschreven hier die niet heel positief was. Terecht, overigens. Maar aangezien de zwager van een collega hier intensief aan mee heeft gewerkt toch een kans gegeven. Leuke puzzels, verder weinig echte gameplay en een dun verhaal. Combineer dat met een technisch slecht product en de conclusie is dus dat maxi zijn negatieve review terecht was, maar alsnog een leuk tussendoortje, vooral vanwege de wetenschap dat....
Image