Re: Je nieuwste trophies

646
Image

School is out!

Die challenges in Tennis World Tour 2 zijn uurrghhhh. Sommige zijn echt moeilijk en frustrerend.
Gelukkig is er een exploit voor de laatste challenge waarbij je een AI op hard moet verslaan. Je kan de challenge éénmaal proberen, en dan uit de career gaan en de movements tutorial opnieuw spelen. Dat deed de trophy verschijnen.
De moeilijkste trophy in de game toch wel vind ik.

Rest is grinden nu.
Image

Re: Je nieuwste trophies

653
NTGSruler wrote: 16 Oct 2021 17:18 Ik verlang al naar de stroom trophies die zullen verschijnen als ik hopelijk grounded+ playthrough tot een goed einde kan brengen! :hug:
Nog 2 chapters te gaan in easy+ playthrough.
Gebruik voor die laatste 2 chapters van easy+ ook al die guide van grounded+. Dan kan je zien hoe je moet sluipen en zo ammo besparen die je misschien op grounded+ nodig kan hebben :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

655
Image

Menhir Conquered! in Catherine.

Eentje die ik vroeger nooit kon halen. Single player ook. Met twee controllers zijn de puzzels “makkelijker”, maar de hele tijd van controllers wisselen is ook weer tijdverlies.
Had het vanmorgen om 9u niet verwacht, maar was al een paar keer dichtbij gisteren.

Echter slechts de tweede van vier moeilijke stages.
Image

Re: Je nieuwste trophies

658
@met0t0: niks is onmogelijk, behalve in Catherine. 🤣 Nee, sommige stages zijn inderdaad moeilijk. Zal een beetje afhangen van mijn vrije tijd en zin om te gamen, maar het zou wel heel straf zijn inderdaad als ik die kan halen. Heb nu 7 Catherine trophies die “zeldzamer” zijn dan MGS4 platinum. 😳 Weet niet hoe PSN Profiles dit berekent, maar zegt toch wel wat.

@paveman: het duurt inderdaad wel even om het vlot puzzelen onder de knie te krijgen. Vanaf dan vind ik het wel leuk. Het spel uitspelen op zich is ook niet heel moeilijk. Enkel de 4 Babel stages, de Rapunzel mini-game en in alle main game stages goud halen vergt wat meer toewijding… (lees: even jezelf afsluiten van het sociale leven).
Image
cron