Re: PlayStation Plus

2251
Geruchten gaan dat dit de ps+games zijn voor november:

- The Walking Dead: Saints & Sinners
- Kingdoms of Amalur
- First Class Trouble
- Knockout City

Blijkbaar dus 1 psvr game extra per maand. Deze maand is (als de geruchten kloppen, Saints & Sinners)
Maar First Class Trouble lijkt me wel grappig met een groepje te doen en Kingdoms of Amalur is zeker aan te raden als je van Actie RPGS houd
Image

2252
Enige wat een geweldige game is, is Kingdoms of Amalur maar die had ik paar maanden geleden al gekocht voor 10-15 euro.

Die walking dead kan ook leuk zijn voor VR, ik weet alleen even niet wat de kwaliteit van de game was.

De andere 2... online en ook nog is zooi zo te zien :yawn:
Image

2253
VR heb ik niet, van knockout city heb ik een review gezien en het was echt troep.
Kingdoms of Amateur en First Class Trouble ken ik niet, misschien eens een review van opzoeken.

De enige goede games die ik mij kan herinneren waren plagues tale, control en shadow of the tomb raider. En dat was al een tijdje geleden. Het mag allemaal wel even een niveautje omhoog.

2254
Ik denk trouwens als dit de juiste lijst is, Knockout City de ps5 game is. Daar was laatst een ps5 trophy lijst van verschenen.
Knockout City is best wel een grappige game om samen te spelen. Maar het is inderdaad alleen online
Image

2255
Is deze lijst al bevestigd? Was namelijk weer een leak dat het deze games zouden worden. Maar zal wel.

Kingdoms of Amalur ga ik wss wel in bibliotheek zetten. Hier is ook dlc voor heb ik gezien? Iemand die deze game al gespeeld heeft? Marty waarschijnlijk? ^^
Image

2256
De ps4 versie staat in de kast maar nog niet gespeeld maar ik heb wel de ps3 versie helemaal gespeeld en prima game.
De ps4 versie is inclusief alle dlc. Is nu ook 1 complete trophy lijst. PS3 versie is base lijst en twee lijsten voor de dlc's (beide (PS3&PS4) bevatten 62 trophies)

En er zou idd nog een nieuwe dlc uitkomen: Fatesworn maar geen idee wanneer die uitkomt
Image

2258
Voorlopig inderdaad een leak en nog niet 100% zeker.

Kingdoms of Amalur is een remaster of remake van de PS3 versie en bevat de DLC al. Op PS3 was er inderdaad aparte DLC met aparte DLC trophies.

Edit: Marty beat me to it :P

Ik vermoed niet dat we de Fate edition gaan krijgen met die extra DLC. Het lijkt ook dat die extra DLC niet los verkrijgbaar is?
Image

2262
Kolm wrote: 27 Oct 2021 14:40
paveman wrote: 27 Oct 2021 14:38 Die Kingdoms of Amalur hebben we zelf ook al es gehad met + overigens, als ik me niet vergis
Klopt, maar dat was de PS3 versie in 2013.
Nog een toevoeging hierop: De DLC van de PS3 versie is delisted. Je kan deze dus niet meer kopen maar als je deze al gekocht had dan staat hij in je downloadlijst om opnieuw te downloaden.
Image

2264
De ps3 versie is niet meer 100% te behalen mits je de dlc niet hebt. Bij de PS4 versie zit de dlc er standaard bij

Games zijn nog niet bekend gemaakt. Meestal is dat 17:30. Maar vanavond is er ook een show van playstation dus misschien worden ze daar bekend gemaakt
Image

2265
Mijn abo loopt deze maand ten einde na 2 jaar. Heb gelijk een mail ontvangen met 25% kortingscode voor een jaar. Geldig tot 4/11 mss overwegen waard. Sony speelt dat goed want ik was niet van plan de volle pot te betalen maar een sale af te wachten.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image