Re: Gran Turismo 7

154
Haha, ik vind het ook best raar dat de filmpjes blijven komen... Zeker zo vroeg voor de release en met grote kans dat hij nog eens uitgesteld wordt :lol:
Maar zoals ik eerder al zei: veel grote exclusieve releases staan er voorlopig nog niet op de planning, dus dan maar volop aandacht voor GT7?

155
Met de laatste trailers is er een sterk vermoeden dat Deep Forest Raceway zou terug kunnen keren. Zou ik wel zalig vinden eerlijk gezegd.
Er zouden ook méér tuningopties ooit in een GT game aanwezig zijn bij GT7.

Ik denk dat dit een zéér sterke game gaat worden (ja ben fanboy, maar eerlijk gezegd ziet het er allemaal bijzonder goed uit), op enkele punten na. VR bijvoorbeeld is nog zéér weinig van gezegd. Hoe zal de AI zijn in de game? Er is ook een sterk vermoeden dat door tuning te doen je PP (Performance Points) zullen veranderen waardoor je dus bijvoorbeeld uit bepaalde klasses zou kunnen vallen. Houdt steek aangezien je je wagen verbeterd tov de rest van de wagens in de race.
Dan is er nog scapes, online, license tests...

Als ze op tijd releasen wordt dit (persoonlijk) één van de betere titels op de PS5 tot dusver. Ik kijk er enorm naar uit.
Image

159
Meer trailers! Ze kunnen er wekelijks blijven uitbrengen :P
Met als laatste trailer, de week voor de release: "Sorry, te veel trailers en te weinig ontwikkeling. Om niet te moeten zeggen dat... we de game een jaar uitstellen. Tot later!" :lol:

163
Ik vertrouw die mannen voor geen meter meer. Was vroeger bij GT4, 5 en 6 ook miserie als ik mij goed herinner.
Maar ik hoop voor u dat hij op tijd is. 😉👍🏻

Het is wel één van de games waarvoor ik overweeg een PS5 te kopen (ooit).
Image