Re: PlayStation 5

1293
Zenmaster: Playstation Direct zou ook bij ons komen binnenkort. Misschien dat je daar geluk hebt. Als het in je budget past natuurlijk.
Als er een slim versie zou komen, hoop ik alvast dat ze het wat slimmer aanpakken kwestie verkoop.
Image

Re: PlayStation 5

1294
NTGSruler wrote: 11 Nov 2021 11:38 Zenmaster: Playstation Direct zou ook bij ons komen binnenkort. Misschien dat je daar geluk hebt. Als het in je budget past natuurlijk.
Als er een slim versie zou komen, hoop ik alvast dat ze het wat slimmer aanpakken kwestie verkoop.
I see what you did there :silly:
Image

Re: PlayStation 5

1296
Eerste keer een probleem met de PS5. Ik wil Life is Strange 2 downloaden (trouwens nog iets raar hieromtrent straks) maar bleef staan op calculating remaining time... Kon console niet meer uitzetten, heb moeten de kabel uittrekken :|
Nu wel weer opgestart zonder problemen en is direct de game aan het downloaden!

Raar maar Life is Strange 2 was nergens te vinden in mijn bibliotheek?? :? Tis pas toen ik door de store aan het scrollen was dat ik ineens op de game uitkwam waar er gratis bij stond... Ik herinner mij dat ik de game eens gekocht heb in sale. Maar hij was dus nergens te vinden in mijn lijst... Vreemd op zijn minst toch.
Image

Re: PlayStation 5

1297
Eens in de game library kan je met L1/R1 nog wisselen van tabblad aan de bovenkant. Was je aan het kijken in het tabblad 'Installed' of in het tabblad 'Your collection'?
Op PS4 viel deze opdeling met 'installed' en 'purchased' beter op, stond aan linkerkant. Nu staan de niet actieve tabbladen in een soort donkergrijs op een zwarte achtergrond.
Image

Re: PlayStation 5

1299
Dinsdag kreeg ik een mail van "email@email.playstation.com" om op direct.playstation.com een PS5 te kunnen bestellen. Mail was helaas in spam terechtgekomen en op mijn tijdslot (18/11 09u00-11u00) zat ik in een opleiding voor het werk... Niks besteld dus, maar wel opvallend dat ze het zo dus iets makkelijker proberen maken voor mensen om een PS5 te kopen!
Image
Image

Re: PlayStation 5

1301
Nee, ik had mij nergens voor aangemeld maar wel eens eerder rondgekeken op die webshop als hij net online was. Misschien dat ze op recente activiteit selecteerden? Aan game-activiteit kan het niet liggen want ik heb al sinds februari mijn PS4 niet meer aangezet :?

Re: PlayStation 5

1302
NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 17:47 Ja klopt Kolm. Ik was in de tab Your collection aan het kijken waarin normaal AL je games zouden moeten staan, gekocht + plus games.
Ik was er net nog is naar aan het kijken. Aan de linkerkant heb je ook zo nog een bolletje met filteropties. Ik weet niet of deze worden onthouden of niet, maar misschien dat hij daar nog op iets aan het filteren was waardoor je niet alles zag? :think:

@met0t0: Het e-mailadres doet het wel erg lijken alsof het spam/phising is :P
Ik zou in zo'n geval niet op de link uit de mail klikken maar zelf rechtstreeks naar de site gaan!
Image

Re: PlayStation 5

1303
Kolm wrote: 21 Nov 2021 18:25@met0t0: Het e-mailadres doet het wel erg lijken alsof het spam/phising is :P
Ik zou in zo'n geval niet op de link uit de mail klikken maar zelf rechtstreeks naar de site gaan!
Het is wel een emailadres waar ik al maanden nieuwsupdates over PlayStation van krijg, dus zou wel kunnen kloppen. Natuurlijk zou ik inderdaad gewoon ingelogd zijn via de site, maar ja, heb het helaas toch gemist... :shhhh:

Re: PlayStation 5

1304
Kolm: bij de filter opties had ik geselecteerd "Name A-Z". Logischerwijs zou de game dan bij de L moeten staan. Net zoals Life is Strange 1 en Life is Strange Before the Storm (die wel in mijn lijst staan). Net nog eens gecheckt en staat er nog altijd niet tussen...

Bij de tab installed staat hij nu wel. Met een melding Hidden...

edit: de Hidden melding was dus de oorzaak. Als je op options klikt kan je unhidden selecteren. Game staat er nu tussen.

Nu ben ik wel benieuwd als er dan een lijst is "Hidden" die je dan ergens kan zien? Want zo vergeet je natuurlijk dat je games hebt die je nog niet gespeeld hebt...
Image

Re: PlayStation 5

1305
In die filter opties bij 'Your collection' is er onderaan een toggle/schuifbalkje dat je aan/uit kan zetten met als naam 'Hidden Items' en als je dat aanzet dan toont hij hidden items wel. Een aparte lijst met alleen hidden games kon ik zo snel niet vinden.

Maar dan heb je mogelijk per ongeluk de game een keer op hidden gezet dus :think:
Image