Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

226
Kolm wrote: 03 Aug 2021 17:31 Zover ben ik nog niet :O

Ik ben wel level 49 in Max Payne dus de online grind daarvan is wel bijna gedaan :q:
NIet?? :O
Geen probleem, als je een keer zover bent moet je dat maar laten weten.
Enige wat ik me nog afvraag is als jij ook al die quests klaar hebt staan en ik lever ze in of ze bij jou ook ingeleverd worden. Maar je kan altijd een dubbele backup maken (cloud en usb)

Met de collectibles schiet het ook al aardig op. Wanneer jij de perk heb zijn alleen de oranje sterren de collectibels. De oranje kisten niet. Ik was die steeds aan het looten en blijkt dat die om de 24 uur respawnen :lol: Maar wel goed voor xp en coins natuurlijk

En met aantal kogels schieten. Ik zit op bijna 25000 van de 100.000



Spitskool met ananas graag
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

227
Ondertussen is de grind 'gereduceerd' tot weapon mastery, weapon upgrades en abilities.

De overige trophies komen dan vanzelf wel:
- 60k coins => heb er nu 55k
- alle missies
- 100k shots fired => ergens 32k+
Marianne Delacroix --> Radio Propaganda --> 375 coins
Alain Leblanc --> Lothar and Juju's Trap --> 750 coins
Demitri Fedorov --> Missing Resistance Fighers --> 540 coins
Jemma Atwood --> Sabotage Launchers --> 675 coins
Penda Niang --> Transmitter --> 430 coins
Mario Laurent --> Prison Break --> 455 coins
Anais Fontaine --> The Robotermorder --> 620 coins
Floor de Cloet --> Da'at Yichud Artifacts --> 850 coins
Van deze side missies heb ik voor Marianne een andere om in te leveren, had die van Radio propaganda per ongeluk ingeleverd.
En ik moet die van Alain nog inleveren om die van Floor te kunnen doen.
De rest staat klaar om in te leveren...

Ik denk alleen dat het handiger is als ik eerst die weapon masteries ook afwerk want die geven toch ook nog wat coins.
En ik bedenk me net dat ik de treasure hunt nog niet gedaan heb maar daarvoor moet ik de God Key ability eerst nog verder upgraden.
Ik ben level 54-55 nu.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

233
Ik zit daardoor nu te twijfelen om de gewone (2.99) of special edition (3.99) te kopen waar de season pass bij zit (5 DLC packs ofzo)
Het lijkt niet echt nuttig trophy wise en in het topic op PSNP is er niemand die een of ander supervoordeel voor de platinum beschrijft.
Denk dat ik het dan maar bij de standaard versie hou.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

239
NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 17:46 Weinig kans => iemand die hier de game Gravel heeft? De game staat in sale voor 2.59 maar heeft 2 online trophies die in een halfuurtje te doen zijn. 10 Races online doen. Als niemand de game heeft laat ik voor wat het is.
Das toch zelf te boosten met 2 accounts? en mits je natuurlijk nog een ps4 hebt. Doe ik tegenwoordig wel eens met andere games als het te boosten is met 2 man. Digitale game op ps4 en ps5 installeren en gaan met die banaan :lol:
Image