Re: PlayStation Plus

2281
Het aantal saves weet ik ook niet hoeveel ik er heb op staan. Heb onlangs wel eens wat zaken verwijderd van games die 100% zijn en geen DLC meer krijgen. Anders blijft dat er toch maar opstaan voor niets eigenlijk.
En op PS4 nog nooit echt op gelet eigenlijk :-"
Image

2288
Wat een vieze rip-off van Godfall! Is dus enkel maar de endgame content die we krijgen en niet de volledige game! Dus je kan blijkbaar alles skippen, je krijgt max level en dan kan je enkel 3 endgame modi spelen! Dat ze het dan maar gewoon bijhouden :p
Mortal Shell en het LEGO spel lijken me wel de moeite!
Image

2290
Games zijn inderdaad bevestigd:
https://blog.playstation.com/2021/12/01 ... tal-shell/

Maar Godfall is inderdaad de Challenger Edition geworden. Een soort demo zeg maar die ja dan kan upgraden naar de deluxe version :L:
Geen idee wat die upgrade dan gaat kosten maar tis nog erger dan dat hun gewoonlijke tactiek van games met DLC in PSPlus zetten in de hoop dat mensen de DLC kopen...
Godfall is a looter-slasher set in a bright fantasy universe filled with heroic knights and arcane magic. Embark on adventure in a fantasy action RPG that utilizes high-impact third-person melee combat to engage players as they hunt for loot, don legendary armor sets and defeat vicious enemies. The Challenger Edition focuses on three unique modes: Lightbringer, Dreamstones, and the Ascended Tower of Trials. All three are endgame-level content, but you’ll be immediately equipped with a spread of deadly weapons and skill points, letting you team up with up to two other players* in co-op. Perfect your build and smash your enemies. Challenger Edition’s endgame co-op is compatible with all upgraded editions of Godfall & supports cross-gen play. Godfall: Challenger Edition players can upgrade at any time to the Deluxe Edition gaining access to both Godfall and Fire & Darkness campaigns.
---

Voor de lego game staat de season pass nu aan 3.74 euro ipv 14.99 tot 23-12-2021 00u59.
Image

2291
Godfall staat wel in sale nu. Zou dit compatibel zijn dan met dat "endgame" gedoe? Want nog nooit gehoord van zoiets dat je de game kan skippen om enkele modi te kunnen spelen?

Lego Season Pass dan maar kopen ook..

En ik vind het zo eerlijk gezegd maar weer een matige maandelijkse update dan met die "endgame" toestanden van Godfall. Verheugde mij er al op om die game in mijn bibliotheek te zetten.
Image

2293
Wat is dat voor klucht met die Godfall? Niet het type game dat ik zou spelen maar om dan zo een veredelde demo te geven zoals Kolm zegt is toch echt wel met de haren getrokken...

Ik vermoed dan ook dat wnn je platinum zou willen behalen, je de basis moet aanschaffen?
Image

2295
Sony is heel sterk gestart dit jaar vind ik qua ps+ games, maar de 2e helft van het jaar... Ik denk dat enorm veel mensen nogal bedrogen gaan uitkomen als ze Godfall opstarten, aangezien ik enkel nog maar een deftige uitleg heb gevonden op de PS Blog wat deze editie inhoudt. Op Facebook zijn de mensen momenteel nog erg blij :p
Image