Re: Je laatste aankoop (geen games)

1742
Ik luisterde vaak muziek via de tv (chromecast) in mijn thuiskantoor/mancave tijdens het werken. Maar die tv speakers zijn niet zo fantastisch.

Ik wou een soundbar kopen, maar dan zat ik meteen aan 200 euro voor iets degelijks.

Dus heb nu dit setje pc speakers gekocht voor 57 euro en wauw wat een geluid!

Image


Gelukkig kon ik deze gewoon aan de hoofdtelefoon ingang aansluiten.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1744
FGras wrote:Voor de vlaamse lezers: Ik las dat deze variant ooit in België bij de Fnac voor 350 te koop was. Geen idee of dat nog zo is.
Dat is inderdaad heel even zo geweest. Vermoedelijk overtollige Franse stock die even tot hier geraakt was. Jammer genoeg was dat snel voorbij... :|
Nu staat hij nog steeds voor die prijs, maar met de melding "Onder voorbehoud van beschikbaarheid, verzonden binnen 4 tot 12 dagen".

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1745
wauw bijna het hele jaar heeft niemand wat gekocht hier :lol:

Na zon twaalf jaar was mn geluidsset wel aan vervanging toe. En nu vooral met 4k en alles. Dat kon mijn vorige setje allemaal niet


LG DSN8YG + LG SPK8
Image
Image
De plaatjes zijn een beetje uit verhouding.
Onderste plaatje is een draadloze ontvanger voor de twee rear boxjes. Geen kabels meer door de woonkamer heen.


en een ssd voor de ps5:
Image

en een losse heatsink:
Image

Samen iets minder dan €250
Zou ik ze als een complete set kopen, dus een andere heatsink die er dan standaard bij zit zou ik bijna €430 kwijt zijn.
Dan bouw ik die zelf wel even in elkaar. Scheelt toch te veel :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1749
Ik ging toch twijfelen om misschien ook te upgraden... maar voor de 2TB versie is alles ondertussen gereserveerd... :(

Edit: Bij amazon was de prijs hetzelfde en was van amazon zelf en niet een externe verkoper. Nu enkel nog de heatsink maar dat is op amazon onduidelijk (foto's omgewisseld) en op alternate hebben ze de pro versie niet beschikbaar en lijkt van de niet-pro de voorraad pas over 6 dagen binnen te komen :think:
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1754
Ik ben ook voor de 2TB versie van Samsung gegaan. Alleen een iets duurdere heatsink gedaan, de Sabrent M.2NVMe PS5 heatsink. Ik had eerder al wat onderzoek gedaan waaruit bleek dat de voor de PS5 ontworpen heatsinks hun werk nog net iets beter doen binnen de PS5 architectuur. Vandaar deze keuze (en op zo'n totaalbedrag alsnog maar een fractie duurder, ik was uiteindelijk € 259 kwijt).
Image