Re: Pronken met je Platinums

4021
Wow, veel platinums laatste tijd! :cool:

Mooie mijlpaal, Kolm! Jammer genoeg niet #300, maar op zich al heel goed gepland :P

NTGSruler: proficiat met God of War! Ik heb er mij ook nooit aan gewaagd om voor een van de oudere games de platinum trophy te halen om die frustratie te vermijden. De nieuwe God of War is een stuk makkelijker alleszins ;)

Re: Pronken met je Platinums

4022
met0t0 => iets waar ik dus recent bij stil stond en hier nog niet heb neergeschreven. Mijn gevoel is dat wanneer ik nu PS3 games speel, die veel uitdagender zijn en kwa trophies "moeilijker" dan hedendaagse games. God of War zijn nu niet de meest makkelijke platinums, al zijn ze nu ook niet zo moeilijk natuurlijk. Je hebt er een beetje doorzettingsvermogen voor nodig, dat wel. Als ik kijk naar mijn games lijst => Infamous 2 platinum (niet zo moeilijk maar ook weer 2 playtroughs nodig), Puppeteer ( aangename game, maar sommige trophies zijn een ramp). Recent de guide gelezen voor Sly Cooper: Thieves in time. Niet moeilijk maar ook weer redelijk wat zaken waar je rekening moet mee houden en veel collectibles.
Allez das mijn gevoel natuurlijk.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4033
ik heb al 7 weken vakantie gehad dit jaar. Ja die gaan mee naar volgend jaar. Uitbetalen doe ik niet (gaat mn huursubsidie er aan :shh: )
Ik heb volgend jaar ongeveer genoeg uren staan om elke maand sowieso 1 week vrij te kunnen nemen (en de zomer vakantie 3 weken).
Dat moet toch genoeg tijd zijn voor platinums te halen.

eerste vakantie is van 3 tot 13 maart.
Platinum GT7??? :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4035
#155 Life is Strange 2
Image
Keihard genoten van deze game. Persoonlijk vond ik deze beter dan de eerste Life is Strange game.

edit: iemand die weet waarom mijn afbeelding niet zichtbaar is? Link met ImgBB. Als je op het wit klikt met je muis zie je dan wel de afbeelding? Nog nooit problemen hiermee gehad?
Image