Re: Je laatste aankoop (geen games)

1756
Ik was gisteren te lui om heel veel uit te zoeken ivm die heatsink.
Het is best een doolhof met al die maten... Ik kwam nog wel een RGB heatsink tegen, maar volgens mij had dat niet veel nut in de PS5 :lol:

Nu ik wat meer over die sabrent lees twijfel ik wel... vooral omdat degene die ik nu besteld heb nog een week nodig heeft tot hier...
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1757
Kolm wrote: 27 Nov 2021 23:24 Ik was gisteren te lui om heel veel uit te zoeken ivm die heatsink.
Het is best een doolhof met al die maten... Ik kwam nog wel een RGB heatsink tegen, maar volgens mij had dat niet veel nut in de PS5 :lol:

Nu ik wat meer over die sabrent lees twijfel ik wel... vooral omdat degene die ik nu besteld heb nog een week nodig heeft tot hier...
Exact dit :p

Ik was er wat over aan het opzoeken. Maar had schrik dat het niet zou passen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1759
LG OLED55C16LA (2021)
Image
Tjah, stevige upgrade t.o.v. mijn 14 jaar oude 32 inch Full HD LCD... :lol:
Jammer genoeg hadden we vorig weekend die tv proberen opstarten na een half jaar geen gebruik en hij heeft de verhuis niet overleefd, er kwam rook uit... :(
Hopelijk zitten we de komende jaren hiermee goed. Nu nog een PS5 om er volop van te genieten :-"

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1760
met0t0 wrote: 12 Dec 2021 18:37 LG OLED55C16LA (2021)
Image
Tjah, stevige upgrade t.o.v. mijn 14 jaar oude 32 inch Full HD LCD... :lol:
Jammer genoeg hadden we vorig weekend die tv proberen opstarten na een half jaar geen gebruik en hij heeft de verhuis niet overleefd, er kwam rook uit... :(
Hopelijk zitten we de komende jaren hiermee goed. Nu nog een PS5 om er volop van te genieten :-"
Dat is inderdaad een gigantische upgrade. Daar ga je ongetwijfeld enorm veel plezier aan hebben.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1761
met0t0 wrote: 12 Dec 2021 18:37 LG OLED55C16LA (2021)
Image
Tjah, stevige upgrade t.o.v. mijn 14 jaar oude 32 inch Full HD LCD... :lol:
Jammer genoeg hadden we vorig weekend die tv proberen opstarten na een half jaar geen gebruik en hij heeft de verhuis niet overleefd, er kwam rook uit... :(
Hopelijk zitten we de komende jaren hiermee goed. Nu nog een PS5 om er volop van te genieten :-"
Nice! Ik heb een jaar geleden dezelfde upgrade gehad. Van 10 jaar oude 32” sony naar 55” lg oled. Die 32 was net zo groot als de PS5, achter de 55” LG oled zie je niks van dat apparaat! :’)

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1766
Marty wrote: 13 Dec 2021 18:11 Doen jullie zo lang met televisies :O

Mijn Samsung Mu7000 heb ik toch een hele 3 jaar gehad voor ik over ging naar de LG CX :lol:

Maar dat kwam meer omdat de mu7000 geen 4k en hdr gelijktijdig kon afspelen :L:
Wij sinds vorig jaar een nieuwe TV en die we tot dan hadden, was diegene die we bij onze trouw gekocht hadden. Dus we daar toch 8 jaar mee gedaan :)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1767
Marty wrote: 13 Dec 2021 18:11 Doen jullie zo lang met televisies :O

Mijn Samsung Mu7000 heb ik toch een hele 3 jaar gehad voor ik over ging naar de LG CX :lol:

Maar dat kwam meer omdat de mu7000 geen 4k en hdr gelijktijdig kon afspelen :L:
Vroeger had ik elke tv ook wel 5 jaar ofso (wat natuurlijk opvallend korter is dan metoto).

Mijn huidige tv heb ik nu 2 jaar en heb al zin om te upgraden. Maar ik zal nog wat wachten, want dit is gewoon een luxeprobleem.

Ik ging toen van 42 inch naar 55 inch en dat was al een gigantische stap. Ik dacht toen dat ik echt niet groter wou gaan en nu zou ik eigenlijk minstens 65 inch willen :lol:

Daarnaast heb ik wat spijt dat ik niet voor oled ben gegaan. De bleeding op mijn tv valt toch soms wat tegen als er donkere beelden zijn.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1768
:lol: Ik begrijp je volledig Gamerke!

Ik denk dat ik in 2018 of 2019 mijn 4k Samsung tv gekocht heb. Maar als ik nu die Sony XR Bravia tv's ( Kolm?) zie heb ik ook zin om te vernieuwen. Maar dat ga ik natuurlijk niet doen. Zoals je zegt Gamerke, een luxeprobleem.
Daarvoor had ik ook een Samsung (6 serie of zoiets), en die heeft ook 10jaar stand gehouden (was destijds toen Full HD een ding was).
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1770
Wel handig dat ge die oorkussens kunt vervangen. Ik was ook op zoek naar zo'n oplossing voor mijn oude PlayStation headset, maar toen brak de hoofdband en heb ik een volledig nieuwe moeten kopen :lol:

De home cinema is bij deze compleet:

LG DSP8YA Soundbar
Image
Wel een stevige subwoofer voor op een appartement, had het ietsje kleiner verwacht :-"
Dan ook maar direct een geluidsdempende mat gekocht in de hoop dat de onderburen er niets van zullen horen.