Re: Pronken met je Platinums

4052
NTGSruler wrote: 29 Nov 2021 11:38 Kzou zeggen Tomb Raider of Rise of the Tomb Raider voor 100% completion :P
Completion verhogen is zeker het plan bij die twee. 100%… ehehe euhm. Misschien. :P
Ben nu moeizaam de DLC aan het afwerken.
paveman wrote: De PS4 versie natuurlijk! :P
:O

Ik wou hem nog in huis halen, maar ik weet nog niet of ik hem effectief nog ga spelen.
Mijn vrouw heeft genoeg blokken gezien, zei ze verleden weekend al. 🤣
Image

Re: Pronken met je Platinums

4054
NTGSruler wrote: 29 Nov 2021 15:35 Ah alles rustig aan Zenmaster. Welke games had je nog in het verschiet om eventueel te starten?
Jaja, zeker rustig aan. 🙃 Catherine was er één die ik mijzelf opgelegd had om platinum te halen. Ookal dacht ik soms dat het niet meer ging lukken.
Heb er nog een paar, behalve Tomb Raider en Rise of the Tomb Raider:

- The Last Guardian
- Shadow of the Tomb Raider 😅
- Death Stranding
- Ghost of Tsushima

Eventueel op PS3 nog en dan gaat hij waarschijnlijk met pensioen:

- Zone of the Enders 2

Is weinig, maar er kunnen er nog bijkomen. Zou eens moeten kijken wat mij echt aanspreekt, ook kleinere online games.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4056
Ik probeer nog steeds af en toe een PS3 game uit te spelen maar als ik alleen al de begonnen PS3 games wil uitspelen (minstens 1 trophy) voor eind 2022 moet ik ongeveer 31 games uitspelen in 2022... Meestal speel ik er ongeveer 40 uit op een jaar en dat is dan een mix van kort en lang, de PS3 games die ik nog heb zijn toch vooral lange games dus dat gaat hem niet worden :silly:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4057
Snap ik Kolm. Ik zeg dat het mijn plan is om tegen eind 2022 klaar te zijn met PS3. Maar ik zie dat niet gebeuren, tenzij ik games ga laten vallen op PS3. En zeker met GT7 (hopelijk geen uitstel) in maart vermoed ik toch dat het een tijdje enkel GT zal zijn in 2022. Ook op PS4 heb ik nog lange games dat ik wil doen. Ik vermoed dat ik mijn PS4 op pensioen ga laten gaan in 2030 ofzo...

Oh ja en dan is er nog de Vita... :q:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4062
Haha! Better get used to it: verslagen worden door je dochter. Ik geniet er hard van dat ik op dit moment nog altijd veel beter in gamen ben dan mijn kinderen (en neefjes die nog een beetje ouder zijn), omdat ik weet dat het ooit gebeurd gaat zijn :lol:
Mijn neefjes hebben het altijd over hun oom die pro gamer is (heb ik niet bedacht, ben ik het ook niet mee eens natuurlijk) :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4064
Hallo hier ben ik weer even. Heb ook nog eens 3 plats gecollect.

@NTGSruler Ik zou GOW Remastered wel doen net zoals je TLOU hebt gedaan. Die games zijn gwn super gaaf. Ascension is de minste en ambetantste. Er zijn op de hoogste moeilijkheidsgraad maar twee vervelende stukken als ik het me herinner. (zelfs met patch gemakkelijker gemaakt) het labyrinth of trial van Archimedes en 3 koppige cyberus) Enkel de nieuwste heb ik nog niet geplat. Het moet je gwn liggen natuurlijk, die guides zijn dan ook veelal door hunters ingevuld of gepold dus die tijden zijn meestal wat sneller.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image