Re: PlayStation Plus
2311Als de info tenminste klopt. Ik heb de plat nog niet ivm de ascended tower of trials.
Moderator: Leaderboard Group
Er is natuurlijk wel wat meer nodig dan internetverbinding om online te gamen natuurlijk he. Kolm heeft hier laatst ergens een hele uitleg gegeven van games die p2p waren, maar dat is natuurlijk vaker niet dan wel het geval. Als het geen p2p is, dan zullen er ook servers moeten draaien om te faciliteren etc. Geen idee hoe dat verder technisch gaat, maar daar zal vast meer voor nodig zijn.RoyVdW wrote: 04 Dec 2021 16:15 Wat lees ik hier seg. Ik snap het nut niet van PS+. Ik betaal al een telecomprovider voor internet dus online gamen zou niet extra betalend mogen zijn want je koopt ook het spel al. Die 'gratis' games zijn zoethoudertjes.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Stel dat ik op een jaar 3 leuke games heb kunnen spelen en daar bovenop de cloud heb voor saves, vind ik dat ik de investering al heb terug verdientpaveman wrote: 06 Dec 2021 14:38Er is natuurlijk wel wat meer nodig dan internetverbinding om online te gamen natuurlijk he. Kolm heeft hier laatst ergens een hele uitleg gegeven van games die p2p waren, maar dat is natuurlijk vaker niet dan wel het geval. Als het geen p2p is, dan zullen er ook servers moeten draaien om te faciliteren etc. Geen idee hoe dat verder technisch gaat, maar daar zal vast meer voor nodig zijn.RoyVdW wrote: 04 Dec 2021 16:15 Wat lees ik hier seg. Ik snap het nut niet van PS+. Ik betaal al een telecomprovider voor internet dus online gamen zou niet extra betalend mogen zijn want je koopt ook het spel al. Die 'gratis' games zijn zoethoudertjes.
Al met al maakt het ook niet heel veel uit waar je voor betaalt: zij mogen er geld voor vragen en jij mag ervoor kiezen geen geld te betalen, dus ja... Voor mij zijn de cloud saves het belangrijkste en is het mooi meegenomen dat er zo nu en dan een game tussen zit die ik wél leuk vind en nog niet heb. Vind die € 50 per jaar die ik er tot nu toe nog altijd maximaal voor heb betaald wel in verhouding staan voor mezelf.
Return to “PlayStation Network Gaming”