Re: Pronken met je Platinums

4066
RoyVdW wrote: 01 Dec 2021 17:06 Hallo hier ben ik weer even. Heb ook nog eens 3 plats gecollect.

@NTGSruler Ik zou GOW Remastered wel doen net zoals je TLOU hebt gedaan. Die games zijn gwn super gaaf. Ascension is de minste en ambetantste. Er zijn op de hoogste moeilijkheidsgraad maar twee vervelende stukken als ik het me herinner. (zelfs met patch gemakkelijker gemaakt) het labyrinth of trial van Archimedes en 3 koppige cyberus) Enkel de nieuwste heb ik nog niet geplat. Het moet je gwn liggen natuurlijk, die guides zijn dan ook veelal door hunters ingevuld of gepold dus die tijden zijn meestal wat sneller.
Welke heb je gecollect Roy? (Profiel op PSNP is hier in ieder geval niet zichtbaar...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4071
#183 AC Valhalla
Image


Ik heb me hier erg goed mee vermaakt. Voelde niet zozeer als een game die >100 uur nodig had en had er niet (zoals anderen) last van dat er teveel dingen op de map waren die m'n aandacht trokken. Vond het wel aardig afwisselend en leuk juist. Alleen het stapelen van stenen vond ik op een gegeven moment frustrerend. Nu verder met de DLC...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4073
paveman wrote: 16 Dec 2021 10:57 #183 AC Valhalla
Image


Ik heb me hier erg goed mee vermaakt. Voelde niet zozeer als een game die >100 uur nodig had en had er niet (zoals anderen) last van dat er teveel dingen op de map waren die m'n aandacht trokken. Vond het wel aardig afwisselend en leuk juist. Alleen het stapelen van stenen vond ik op een gegeven moment frustrerend. Nu verder met de DLC...
Congrats! Ik vond het ook idd juist leuk dat er zo veel te doen was. Dat was één van de toffer platinums om te behalen, ondanks de grote tijdsinvestering.

En die stenen waren soms wel lastig ja :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

4074
paveman wrote: 16 Dec 2021 10:57 #183 AC Valhalla
Image


Ik heb me hier erg goed mee vermaakt. Voelde niet zozeer als een game die >100 uur nodig had en had er niet (zoals anderen) last van dat er teveel dingen op de map waren die m'n aandacht trokken. Vond het wel aardig afwisselend en leuk juist. Alleen het stapelen van stenen vond ik op een gegeven moment frustrerend. Nu verder met de DLC...
Die heb ik een halfjaar geleden ofzo ook gehaald! De persoon dat die mini game met de stenen heeft ontworpen, verdient het om ontslagen te worden.
Ik vond deze qua verhaal beter dan odyssey al, maar toch bleef ik wederom wat op mijn honger zitten. Sommige regio's waren echt wel enorm saai qua verhaal :p En geen idee of nog iemand dit probleem had, maar plots was het spel blijkbaar voorbij :p Geen credits ofzo, dus voor mij was het nogal onduidelijk dat het spel volledig gedaan was!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4076
Mr.Wolf wrote: 16 Dec 2021 16:08 Die heb ik een halfjaar geleden ofzo ook gehaald! De persoon dat die mini game met de stenen heeft ontworpen, verdient het om ontslagen te worden.
Ik vond deze qua verhaal beter dan odyssey al, maar toch bleef ik wederom wat op mijn honger zitten. Sommige regio's waren echt wel enorm saai qua verhaal :p En geen idee of nog iemand dit probleem had, maar plots was het spel blijkbaar voorbij :p Geen credits ofzo, dus voor mij was het nogal onduidelijk dat het spel volledig gedaan was!
Volledig mee eens ja! Het verhaal was in sommige regio's véél beter dan de andere en het was inderdaad zomaar voorbij. Wel jammer, vooral omdat het ook een beetje een anticlimax einde was. Doet alsnog niet af aan de rest van de game though.
Ik denk dat de persoon die de stenen mini game heeft ontworpen, ook de Mastery Challenges DLC heeft ontworpen: what a load of crap! Je moet elke tegenstander op een bepaalde manier afmaken. Doe je niet een parry, maar raak je de persoon waardoor deze dood gaat? Raak eerst een zwak punt en maak m vervolgens af met headshot. Je bent bij tegenstander 20/29. Zwak punt geraakt - tegenstander heeft weinig health meer - je denkt dat je headshot maakt, maar nee hoor er nét naast. Maar jah; zoveel health had 'ie niet meer dus dood. Jammer joh: begin maar weer opnieuw! Pff!
Image