Re: PlayStation Plus

2326
Volgens mij is dat inderdaad hoe het werkt ja.
Het probleem is dat ik zelf ook niet goed begrijp wat ze er precies voor doen. Ook omdat het dus niet in mijn interessegebied ligt. Als ze er daadwerkelijk mee in de infrastructuur investeren lijkt het me akkoord dat degenen die hier graag gebruik van maken hiervoor betalen. Je kunt je console nog altijd gebruiken voor singleplayer games en andere online functionaliteiten zoals de Store. Het probleem is hier alleen dat er steeds meer (wat mij betreft teveel, maar dat liet zich wel raden, denk ik) games met focus op multiplayer worden uitgebracht, waardoor jouw punt inderdaad wel steeds meer op zal gaan.
Image

2327
Voor mensen die op dit moment geen PSPlus hebben is er nu de mogelijkheid om 12 maanden aan te schaffen voor 29.99 via de PSN Store zelf.

Uiteraard vallen bestaande klanten weer buiten de boot en bijna iedereen heeft wel met Black Friday verlengd/gekocht :q:
Image

2328
Dat bedoel ik dus wat NTGS zegt. Uiteraard haal je je geld er makkelijk uit en is het dat waard zoals Paveman zegt dus iedereen heeft gelijk. En ja Kolm zwarte vrijdag is bedrog dat is nu wel duidelijk verdekke ook net verlengd.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

2329
Die van mij is inmiddels afgelopen maar de afgelopen 4 maanden waren het allemaal ruk games op PSPlus. Ik ga de komende maanden ook niet gamen dus het is vooral dat de games in mijn backlog komen te staan. Ik twijfel een beetje… Als er weer games als tomb raider of control of a plagues tale op komen zou het wel een mooie deal zijn.

2335
Das dan wel weer interessant Kolm. Ik had gameplay opgezocht en gezien vanop PC en daar werd aangegeven dat het een 4 player co-op game is.
Misschien kun je inderdaad solo spelen, en ik weet het, maar vraag is dan is het dan mogelijk alle trophies te halen? Ook kwa moeilijkheidsgraad. De game is blijkbaar verschillende grotten waarin je mineralen moet farmen en tegelijkertijd vijanden van je moet afhouden. Als de moeilijkheid en het aantal vijanden beperkt wordt als je alleen speelt lijkt het mij wel nog doenbaar.
Image

2338
NTGSruler wrote: 22 Dec 2021 19:42 Wat is roguelike Gamerke? :girl:
Dit is een definitie van op internet:
Roguelike (or rogue-like) is a subgenre of role-playing video games characterized by a dungeon crawl through procedurally generated levels, turn-based gameplay, grid-based movement, and permanent death of the player character. Most roguelikes are based on a high fantasy narrative, reflecting their influence from tabletop role playing games such as Dungeons & Dragons.
Waar het op neerkomt is dat er random gegenereerde levels zijn, waarbij je door verschillende mappen worsteld. Ga ja dood? Dan start je terug vanaf het begin. Natuurlijk leer je de mechanics en gameplay en dat helpt om steeds verder te geraken. Daarnaast heb je vaak ook een upgrade systeem.

Grote voorbeelden zijn de onlangs verschenen returnal op ps5. Op ps4 vond ik everspace super (en ik hoop dat everspace 2 ooit naar ps5 komt). Op ps vita heb ik heel veel the binding of isaac en spelunky gespeeld. En momenteel speel ik until you fall op ps VR
Image