Re: Je nieuwste trophies

676
Graag Kolm! Maar zal eerder voor volgende week zijn. Vrijdag nacht shift => zaterdagmorgen even rusten, 12u naar ouders voor nieuwjaar. 2e januari mijn verjaardag, op restaurant als cadeau van de vrouw. Eventueel daar s'avonds (alhoewel ik in gedachten heb om NFS Payback platinum dan te laten unlocken als birthday plat :P ) zou moeten lukken. Ik ben nog thuis dan tot en met 11 januari. Dus lukt zeker ergens volgende week, ik laat anders iets weten?
Image

Re: Je nieuwste trophies

678
NTGSruler wrote: 29 Dec 2021 10:29 Graag Kolm! Maar zal eerder voor volgende week zijn. Vrijdag nacht shift => zaterdagmorgen even rusten, 12u naar ouders voor nieuwjaar. 2e januari mijn verjaardag, op restaurant als cadeau van de vrouw. Eventueel daar s'avonds (alhoewel ik in gedachten heb om NFS Payback platinum dan te laten unlocken als birthday plat :P ) zou moeten lukken. Ik ben nog thuis dan tot en met 11 januari. Dus lukt zeker ergens volgende week, ik laat anders iets weten?
Volgende week is ook prima :P

Ik had er even niet aan gedacht dat er mensen zijn die een beetje vieren of bij ouders op bezoek gaan. Mijn ouders hebben een winkel die open is in het weekend en kerst/nieuwjaar zijn altijd superdruk. Dus normaal doen we dat pas eind januari als ze verlof hebben.

Algemeen zijn feestdagen bij mij nog een raar concept sinds ik in IT werk. Zolang ik bij mijn ouders woonde betekende feestdag dat er gewerkt moest worden omdat het superdruk was in de winkel. Betekende ook wel dat er geen rondjes van de familie moesten gedaan worden op die dagen :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

679
Was vroeger bij ons ook zo. Kerst en Nieuw werden gevierd in de namiddag, terwijl de winkel open was en mijn ouders nog bezig waren met werken. Sinds ze in pensioen zijn, is dit dus anders geworden.

Ondertussen:

Gambler Chips in NFS Payback => 99/100. De laatste heb ik gespaard vlakbij een dealership waar ik naartoe kan fast travelen en die vlakbij gewoon op te pikken is. Platinum is dus eigenlijk binnen, maar ik ga de 2e januari de platinum laten verschijnen als birthday plat! Theoretisch dus mijn laatste platinum van dit jaar, maar praktisch de eerste dus van volgend jaar! :lol:

By the way: die gambler chips zijn echt verschrikkelijk irritant. Sommige moet je jumps voor doen waarbij je eerst een ganse ommetoer moet doen om zelfs nog maar aan die jump te geraken om er dan naast te springen omdat je eigenlijk in het niets springt en niet ziet waar de chip is :q:
Blij dat dit gedaan is.
Trouwens ik verschiet ervan dat deze platinum very rare is in plaats van ultra rare. Zijn er toch nog genoeg mensen die zot genoeg als mij zijn om dit allemaal te doen.

Bijna 51 uur gespeeld om de platinum te behalen.

Tijd om mijn extra nachtshift te doen vanavond en vrijdag :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

680
Eindelijk de online trophies van Titanfall 2 een keer gedaan. Doordat er een gratis PSPlus weekend was kon ik even op mijn ander account spelen om te kijken hoe het in elkaar zat en of het wel werkte.

Uiteindelijk een private match met mode 'Attrition' gestart en de lengte op 1 minuut gezet. Paar kills gemaakt en daarna trophy gehad voor het winnen van de game.
Dan trophy voor network gedaan. Die wilde niet poppen na joinen, ik moest eerst nog is opnieuw 'My networks' bekijken.
Custom loadout was een kwestie van even 1 dingetje aan te passen in de loadout en dus zo gedaan.

Alles samen 5 minuten ofzo als je weet wat je moet doen... :q:

Heb er ook video van gemaakt dus als ik die is aangepast krijg dat trophies erin komen, zal ik die uploaden.

Completion heeft wel weer een deuk gekregen nu :lol:

@NTGSruler: Had jij van eerste keer op master difficulty gespeeld of niet?
Image

Re: Je nieuwste trophies

681
@Kolm: had ik eens niet laten weten dat die online trophies nog te halen waren? Nu das ondertussen ook al weer even geleden, dus wie weet hoe de status zit met die servers momenteel.

Ik raad echt aan vooraleer je de campaign start om Becomes the Master trophy EERST te doen. Das hoe ik het gedaan heb, inclusief eerst de verborgen rocket launcher te verzamelen. Bekijk een paar video's hierover, ook kwestie je loadout. Sommigen verkozen een iets andere layout. Uiteindelijk kan je het ook doen na de campaign te hebben gedaan, maar dan loop je het risico denk ik dat je het alleen maar gaat uitstellen moest je het niet direct lukken. Na een paar uur afzien, video's bekijken en volharding (ook als je fuck up maakt of weet dat je niet binnen de tijd gaat geraken, loont het de moeite om de challenge toch uit te doen zodat je een gevoel krijgt hoe en waar je het beste de jumps maakt), was het mij uiteindelijk gelukt. Samen met de online trophies kon ik met een gerust hart de campaign doen en wist ik zeker dat de platinum binnen was.

Ik kan mij dus nu echt eerlijk niet meer herinneren als ik direct op Master difficulty ben gestart. Vermoedelijk niet en heb ik eerst de game gespeeld om te weten wat er allemaal op mij afkwam in de verschillende levels en heb ik ook eerst de collectibles verzameld. Het loont de moeite om ook op te zoeken welke titans het beste werken tegen de verschillende bosses. Voor elke boss is er een titan voorzien die het beste werkt, alleen zegt de game je dit niet. Al bij al was Master difficulty niet zo héél frustrerend, maar toch ben ik verschillende keren dood gegaan op een paar punten in de game. Het is te vergelijken met de CoD Veteran playthroughs, maar die verschillen ook wel in moeilijkheid per game vind ik. Al bij al vond ik het persoonlijk iets makkelijker dan de Veteran playthroughs.
Cloak is je beste vriend, dus het loont de moeite verschillende stukken op die manier te doen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

682
Je had inderdaad laten weten dat die trophies nog haalbaar waren. Maar toen kreeg ik de game niet meer bij op mijn PS4 dus was het een beetje uitgesteld geraakt. Dan had ik de game alsnog geïnstalleerd na wat anders uit te spelen maar kon ik niet echt info vinden over hoe die private match werkte. Ik kon het ook niet op andere account testen omdat die PS4 niet de primary PS4 van mijn main account is :L:

Gisteren was er nog een restje gratis PSPlus voor iedereen en had ik dat allemaal even kunnen uitvogelen en daarna op eigen account ook snel gedaan.

De game gaat nu even moeten wachten want ik merkte dat de controls voor schieten en herladen precies het tegenovergestelde zijn van MGSV. En wisselen tussen zo'n games vind ik dan erg vervelend omdat ik in het begin altijd ff alles verkeerd zit te doen precies op belangrijke momenten :q:

Kan je die 'Becomes the master' op elk moment in de game doen? Als in telkens terug gaan naar dat punt zonder dat je voortgang in verhaal wordt gereset naar dat punt?
Image

Re: Je nieuwste trophies

683
Dat durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd. Je kan het volgens mij via level select doen,maar geen idee als je savegame dan overschreven wordt. Ik zou alvast het zekere voor het onzekere nemen en het ofwel in het begin doen ofwel op het eind.

En dan idd best eerst MGS doen want die becomes the master trophy moet Je de controls vlot onder de knie hebben. Moest in het begin veel zoeken.
Image

Re: Je nieuwste trophies

685
Image
Hard work pays off.

Alle licenses op goud. Sommige waren moeilijk en meerdere keren opnieuw moeten doen. Vooral de laatste S10 test was moeilijk. Heb deze met ASM strong (mate van tegensturen door de game zelf) gedaan. Ik vond het eigenlijk een perfecte curve van moeilijkheidsgraad. En ter info: bijlange zo moeilijk niet als de Vettel challenges in GT 5.

Wel nog paar honderden uren zoet met de game, misschien ook voor platinum. Maar ik amuseer mij rot met deze game.

@Marty: nog tijden van mij verbeterd? :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

686
NTGSruler wrote: 09 Mar 2022 23:11
Image
Hard work pays off.

Alle licenses op goud. Sommige waren moeilijk en meerdere keren opnieuw moeten doen. Vooral de laatste S10 test was moeilijk. Heb deze met ASM strong (mate van tegensturen door de game zelf) gedaan. Ik vond het eigenlijk een perfecte curve van moeilijkheidsgraad. En ter info: bijlange zo moeilijk niet als de Vettel challenges in GT 5.

Wel nog paar honderden uren zoet met de game, misschien ook voor platinum. Maar ik amuseer mij rot met deze game.

@Marty: nog tijden van mij verbeterd? :lol:
Hahaha nee :lol: ;(

Maar goed bezig met alles op goud te halen. Plat binnen handbereik :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

690
Ene trophy in Duolingo dat ik de laatste league heb uitgespeeld. :D
Heb er meer tijd in gestopt om deze te krijgen dan ik durf toe te geven.
Attachments
D7378DDA-1F6A-40D2-B9A6-C6CD626F1C0A.png
D7378DDA-1F6A-40D2-B9A6-C6CD626F1C0A.png (43.53 KiB) Viewed 424 times
302B9084-D90B-40E8-BD39-9B95B5611F32.png
302B9084-D90B-40E8-BD39-9B95B5611F32.png (94.09 KiB) Viewed 424 times
cron