Re: Pronken met je Platinums

4081
Glitched trophies en ik zat samen met een van de devs op discord om dat te fixen :lol:

Een bepaalde update had vlak na de launch van de game de trophies verkloot. Dat doorgegeven aan de dev en die was er steeds mee bezig om ze te fixen. Wat steeds in een paar trophies per keer was.
En er zijn nu nog 1 of 2 trophies die je alleen kan halen in 1 speel sessie. Sluit je de game of ps af dat reset de counter ofzo. Maar daar was de dev nog niet achter.

En ik had een farm punt gevonden voor ingredients te farmen. Dat een uur of 5 laten lopen totdat ik dat aantal behaald had. En dat lukte gelukkig

Daarvoor had ik de game al 4 keer uitgespeeld zonder enig succes om die trophy te unlocken (steeds verder met ng+)

En op de europese versie zijn er maar 12 owners op psnprofiles

Totaal aantal: 29
Image

Re: Pronken met je Platinums

4086
Wat een gedoe voor een plat! Glitches, bugs het zou niet mogen. Hoe kan je dit dan te weten komen op jezelf? Wat doe je als job Marty? Kan jij niet btr YT kanaal oprichten en reviewer of trophy dingen doen? Of game tester worden? Wat u doet is heel gaaf :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4090
Er is morgen nog een dag dus nog meer dan tijd zat voor een platinum :P

Maar... botsauto's much? :lol:

Ik zie echt helemaal geen bomen die geplant worden... Volgens mij heb je last van lag tussen je ogen en je hersenen :q:
Die popup is eigenlijk een PS5 game niet waardig...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4091
Niet als ik moet werken. Of ik moet even My name is Mayo kopen.

De boompjes vanaf 1:05 en dan net iets voor de checkpoint. Daar komen ze van rechtsboven aanvliegen :lol:

De AI is hier ook niet fair. Soms lig ik 200 meter voor en een race daarna is zelfde setups qua auto's kom ik amper op de eerste plaats. En kom je daar is het nog lastig om die plaats te behouden. Dus gelukkig is de rewind functie er. Halen ze me in rewind ik en ga ik dan in hun baan rijden waar ze me in willen halen. :D
Image
cron