Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

305
Thanks Kolm! Ik heb die daarstraks maar even gedaan en S-rank gehaald. Kwestie van zeker te zijn.
Ik moet zeggen dat het zo makkelijk is om volledig van het pad af te wijken in deze game! Het is toch leuk om een groot dorp te veroveren zonder gezien te worden!

Straks nu maar eens missie 31 doen om dan hopelijk daarna side ops 50 te doen om de Wormhole Fulton te unlocken :nerd:
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

311
NTGSruler wrote: 07 Jan 2022 17:52 Deze game begint wel enorm te groeien bij mij moet ik zeggen.
[+] extraction
Net side ops 112 gedaan en Hideo als Intel extracted => fantastisch :smug: Is blijkbaar unlockable in MGS V als je een missie of zoiets doet in MGS Ground Zeroes en dan save data doet van Ground Zeroes naar MGS V? Beetje jammer dat ik Ground Zeroes enkel op PS3 heb gespeeld.
Neeee, dan moet ik GZ ook nog doen. Wou die net skippen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

313
Ik heb de game meer dan 200u gespeeld na de release, dus ondertussen ook alweer enkele jaren geleden om mij nog veel van de specifieke details te herinneren :lol:
Ik heb mij nooit echt met farmen beziggehouden, gewoon heel veel rondgelopen en verkend en de missies heel grondig gedaan en zo kwam het vanzelf wel goed :)
Het is op zich geen moeilijke platinum, gewoon wel wat werk.