Re: Pronken met je Platinums

4105
Nooit gedacht dat ik er voor zou gaan, maar nog 1 trophy en Nioh is binnen :) Daar ben ik wel trots op met een moeilijkheid van 7/10.

Die laatste trophy is wel een sfeerbederver. Ik ontbreek nog 1 missie om alle missies uitgespeeld te hebben. Maar deze missie is onderdeel van twilight. Elke dag zijn er maar 2 twilight missies beschikbaar, dus voor hetzelfde geld kan ik die laatste pas binnen een paar dagen spelen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4109
zenmaster wrote: 30 Jan 2022 17:09
gamerke1992 wrote: 30 Jan 2022 16:57 Job well done :D
Thanks! Die *pling* doet altijd deugd als je weet dat de platinum eraan komt. 🤣

Succes met Nioh! Is niet meer veraf, die platinum. Is ook wel een game die ik zou willen proberen.
Het is maar iets digitaal, maar het geeft inderdaad super veel voldoening :P Voor mij is een platinum echt wel een manier om alles uit een game te halen. Zonder trophies zou ik vaak denk ik gewoon het verhaal uitspelen, ondanks dat er nog zo veel te doen is. Nioh is een goed voorbeeld, ik had het verhaal na ongeveer 65 uur uitgespeeld. Maar door de platinum zit ik nu al over 100 uur, wat toch meer bangs for your bucks is :D

Daarom dat ik nooit doorzet voor een platinum waar ik geen plezier uit haal. Al mijn platinums betekenen dat ik de game echt leuk vond.
Image