Re: PlayStation Plus

2358
Tiny Tina wilde ik sowieso al dus dat is mooi!

Enkel jammer dat ze titels die eigenlijk cross-buy zijn (denk ik toch) met deze generatie niet gewoon beide versies gaven zoals ze vroeger met PS3/PSVita of PS4/PSVita of PS3/PS4 wel deden... :(
Image

2361
Kolm wrote: 26 Jan 2022 19:29 Ik dacht dat het de nieuwe Tiny Tina was... blijkbaar is het de oude die we al is gehad hebben als onderdeel van de handsome collection?
Wonderlands komt uit op 25 maart. Die we met plus krijgen is de stand alone versie. Was origineel een dlc van borderlands deeltje 2 dacht ik
Image

2363
Kolm wrote: 26 Jan 2022 19:29 Ik dacht dat het de nieuwe Tiny Tina was... blijkbaar is het de oude die we al is gehad hebben als onderdeel van de handsome collection?
Inderdaad, dit is dus eigenlijk DLC van Borderlands 2. Bestaat eigenlijk maar uit een paar hoofdmissies, maar ik vond het een heel fijne dlc. Maar op een 6-7 tal uurtjes heb je alles wel helemaal gezien :p
Image

2364
@Marty: Ik had de release van de nieuwe niet echt op het netvlies.

@Mr.Wolf: Het mag leuk zijn maar de standalone versie van DLC met releasedatum 2013... :?
Hadden ze echt niks nieuwers?

Tegelijkertijd willen ze wel van de PS3 en de PSVita af maar ze geven wel games die ook nog voor de PS3 zijn uitgekomen, niet als standalone, maar je snapt het punt wel denk ik.
Image

2365
Kolm wrote: 26 Jan 2022 21:23 @Marty: Ik had de release van de nieuwe niet echt op het netvlies.

@Mr.Wolf: Het mag leuk zijn maar de standalone versie van DLC met releasedatum 2013... :?
Hadden ze echt niks nieuwers?

Tegelijkertijd willen ze wel van de PS3 en de PSVita af maar ze geven wel games die ook nog voor de PS3 zijn uitgekomen, niet als standalone, maar je snapt het punt wel denk ik.
Sowieso! Ik vind dat Sony de laatste maanden nogal heel aparte keuzes maakt op vlak van ps plus. Ze zijn 2021 enorm sterk gestart, maar ergens in de helft van het jaar zijn ze toch recht naar beneden gedonderd qua kwaliteit :p
Image

2369
Een deel van de games zouden gelekt zijn, dus onder voorbehoud:

Ark Survival Evolved

Team Sonic Racing

En ja hoor, ze gaan het weer flikken vermoedelijk:

GTA Online (wat maar op 15 maart uitkomt, het vermoeden is dat dit als bonus zou kunnen komen).
=> echt dus om nogmaals mensen aan te sporen GTA V aan te schaffen. Wat ik dus NIET zal doen.
Image