Re: Gran Turismo 7
211Ziet er allemaal geweldig uit. Nu is alleen de vraag: steering wheel of dual sense met haptic feedback en adaptive triggers
Beide Marty. Alleen al de dual sense om de beleving te ervaren wat de game doorstuurt naar de controller. Het zou blijkbaar het blokkeren van wielen, slippen van wielen, oneffenheden in het wegdek doorgeven richting de controller en de haptic feedback. Adaptive triggers zullen er voor zorgen dat je bijvoorbeeld eerder op het gas zal kunnen gaan na een bocht, of je zal beter half gas kunnen geven dan met een PS4 controller door een bocht bijvoorbeeld.Marty wrote: 03 Feb 2022 14:23 Ziet er allemaal geweldig uit. Nu is alleen de vraag: steering wheel of dual sense met haptic feedback en adaptive triggers
Dit lijkt mij een hele goeie. Zou inderdaad wel nice zijn. Al vrees ik dat dit niet mogelijk zal zijn. De game biedt wel split screen racing aan (geen idee of dit ook online zal kunnen => zou toch mogen aangezien je online connectie nodig hebt om überhaupt de game al te kunnen spelen) al had ik de indruk dat dit dus alleen met iemand in huis zal kunnen of vrienden die langskomen.paveman wrote: Ik zou het wel wat vinden als je de 24 uurs races samen met anderen zou kunnen doen. Net zoals e-sports (bijv. Max Verstappen en zijn kompanen), dat je na x aantal uur elkaar aflost.
Jij? Toch?Marty wrote:En wie gaat er een pressxtorevive livery maken?
Ik ben blij dat ze in GT5 hiervoor destijds nog een patch hadden uitgebracht waarbij we een save optie kregen. Ik weet nog dat de diehards die destijds al een 24u race hadden gedaan (in één keer) hier nogal op tegen waren en de discussie van hun kant dan richting "doe die 24u races dan niet als je er geen tijd voor hebt" ging.Kolm wrote: Ik herinner mij nog de 24u op de Nurburgring in GT3 of GT4 op PS2. Toen kon je nog niet saven tijdens de race...
Was de eerste keer in mijn leven dat ik rode ogen had na het gamen. Had op 3 dagen ofzo die 24u gedaan en natuurlijk super intensief naar het scherm zitten staren de hele tijd
Return to “Sport- en racegames”