Re: Gran Turismo 7

226
NTGSruler wrote: 09 Feb 2022 19:57 Super human AI van Sony tegen de mensheid. Hopelijk is de AI niet die moeilijkheid in GT7! :O

Haha, deze was ik toevallig vandaag tegen gekomen, zie het +/- topic. Ik kan je wellicht geruststellen in dit artikel uit het AD van vandaag: https://www.ad.nl/games/computergestuur ... a47a19557/. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

227
Hehe fantastisch toch? Ik ben benieuwd wanneer het in GT7 zal komen. Kan ik mij meteen laten inpakken door de AI :P
Het is wel hoopgevend voor de toekomst van Gran Turismo aangezien de AI altijd 1 van de negatieve punten was van de reeks.
De AI in GT7 zou ook al verbeterd zijn, we zijn benieuwd.

Maar het is wel leuk te zien wat er allemaal mogelijk is! Nu dus nog de AI doen passen dat de casual spelers ook kunnen volgen :lol:
Image

228
NTGSruler wrote: 10 Feb 2022 15:27 Hehe fantastisch toch? Ik ben benieuwd wanneer het in GT7 zal komen. Kan ik mij meteen laten inpakken door de AI :P
Het is wel hoopgevend voor de toekomst van Gran Turismo aangezien de AI altijd 1 van de negatieve punten was van de reeks.
De AI in GT7 zou ook al verbeterd zijn, we zijn benieuwd.

Maar het is wel leuk te zien wat er allemaal mogelijk is! Nu dus nog de AI doen passen dat de casual spelers ook kunnen volgen :lol:
Dat is vooral de reden dat het er nog niet meteen op release in gaat zitten, ze moeten nog even uitvogelen hoe ze de AI weer slechter kunnen maken dat de meeste mensen weer kunnen volgen :lol:
Image

229
Haha ja ik las het. Maar ze zouden Sophy met een update later in de game brengen. Benieuwd als het dan met aangepaste AI al zal zijn of met wat we nu gezien hebben :P
In principe is het bevestigd dat je zal kunnen kiezen van moeilijkheid tussen beginner, intermediate en advanced. Ga dat toch allemaal eerst ook eens testen in Arcade mode.
Image

230
Misschien dat ze voor Sophy dan ook de mogelijkheid geven om op verschillende niveau's in te stellen. Dan blijft het leuk voor eerder casual spelers maar hebben de pro spelers ook nog een uitdaging :)
Image

233
Ik heb al heel lang geen Gran Turismo game meer gespeeld, maar kijk wel uit naar deze. Beetje dubbel, want nog altijd geen PS5 in zicht. 😒 Heb er vandaag nog eens achter gevraagd bij Game Mania, maar is hopeloos. Af en toe komen de digitale binnen, maar de disc versie was zelfs al maanden geleden…
Image

234
Je kan perfect de PS4 versie aanschaffen en later upgraden naar de PS5 versie mocht je dat willen. Het enigste wat ik mij wel afvraag is hoe GT7 zal spelen op PS4. Ze hebben er nog niets van getoond of wat de zaken zijn die de PS4 niet zal aankunnen tov de PS5.
Verder denk ik dat deze game het meer dan waard is om aan te schaffen of het nu de PS4 of 5 versie is. Maar das de fanboy die spreekt nu :lol:
Nog 3 weken en ik heb ondertussen serieus moeten de releasedag en de dag erna vrij houden of ik kon niet eens spelen. 3 maart mijn moeder haar verjaardag en natuurlijk wordt er verwacht dat we in het weekend even langs gaan. Ik kom die dag de nacht shift af en ga speciaal in de namiddag dan op bezoek bij haar. De 5e maart heb ik dag shift (zondag), dus dat wordt ook alleen s'avond maar een paar uur spelen. De vrijdag de dag van release ben ik thuis, maar ergens heb ik al spijt van niet de digitale versie aan te schaffen. Besteld bij Bol en die leveren hier meestal pas rond de middag. Ik verlies dus al een halve dag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat PostNL die dag geen problemen heeft met pakketjes leveren. Zaterdag heb ik dan dus met moeite kunnen vrijhouden, en die dag heb ik mezelf hier in het gezin dan ook echt toegeëigend!

https://gmedia.playstation.com/is/conte ... 8jan22.mp4

Image

235
Wat een hype, het zal dan toch gebeuren :lol:
Vernieuwde AI is wel interessant, ik ben benieuwd hoe het in de praktijk zal uitpakken. Het meest irritante aan AI in racegames vind ik totaal onlogische en onvoorspelbare bewegingen waardoor de race er al onmiddellijk op zit na een schadegeval, maar dat kan er gelukkig in GT al niet bij zitten :P

236
SuperGT (iemand die Gran Turismo videos maakt) heeft een stukje gedaan over de AI in GT7 op basis van alle beelden tot nu toe. Enneuh de AI komt er niet zo goed uit. Er zit zeker verbetering in, maar algemeen remmen ze soms nog altijd mid-corner, of blijven ze samen in pack waardoor ze zichzelf trager maken.
Image

238
NTGSruler wrote: 15 Feb 2022 11:47 Moesten er hier zijn die de PS4 versie overwegen om aan te schaffen, die zal 2 discs bevatten voor de game. 1 disc zal de installatie disc zijn en de 2e de "play" disc.
Doet me terugdenken aan PC games toen ik nog school liep. Soms wel 5 tot 6 discs erbij :lol:
Image

239
Sanity penguin wrote: 15 Feb 2022 11:57
NTGSruler wrote: 15 Feb 2022 11:47 Moesten er hier zijn die de PS4 versie overwegen om aan te schaffen, die zal 2 discs bevatten voor de game. 1 disc zal de installatie disc zijn en de 2e de "play" disc.
Doet me terugdenken aan PC games toen ik nog school liep. Soms wel 5 tot 6 discs erbij :lol:
Tegenwoordig zit er bij PC games alleen nog maar een kaartje met een downloadcode in het doosje... :(
Image