Re: PlayStation 5

1441
paveman wrote: 09 Feb 2022 14:30 En nog altijd geen Folders... echt, soms begrijp ik toch zó weinig van die UI ontwikkelaars... Jullie vroegen om Folders? Wij geven jullie de optie om op genre te selecteren!! Huh? Who dafuq vroeg daar nou weer om? Uh, niemand, maar jullie wilden toch Folders? Ja Folders ja! Niet de optie om op genre te selecteren!! Onbegrijpelijk...
Haha, dat zat ik ook wel te denken!
Ook benieuwd hoeveel genres ze dan gaan doen... bij sommige mensen vallen bijna alle games in hetzelfde grote genre en zelfs subgenres. Daar heeft het dan geen nut voor.
Daarnaast moet je dan zelf ook nog het genre van de game weten zoals ze het in de PSN store bedacht hebben. Want het verschil tussen bv action/adventure en shooter is soms lastig te bepalen.
Image

Re: PlayStation 5

1442
paveman wrote: 09 Feb 2022 14:30 En nog altijd geen Folders... echt, soms begrijp ik toch zó weinig van die UI ontwikkelaars... Jullie vroegen om Folders? Wij geven jullie de optie om op genre te selecteren!! Huh? Who dafuq vroeg daar nou weer om? Uh, niemand, maar jullie wilden toch Folders? Ja Folders ja! Niet de optie om op genre te selecteren!! Onbegrijpelijk...
Komt op het einde van de PS5 levenscyclus :q:
Image

Re: PlayStation 5

1444
Afgelopen week na lang wachten pas de heatsink ontvangen, daarna eigenlijk gelijk de SSD geïnstalleerd. Dat was echt nog vele malen makkelijker dan ik verwacht had. Was binnen 15 minuten klaar, inclusief bij elkaar zoeken van gereedschap! Heerlijk om 2 TB extra ruimte te hebben!!
Image

Re: PlayStation 5

1446
Dat duurt in mijn geval nog wel heel even met maar 1 a 2 games die ik niet meer kwijt kon op de PS5 zelf en een externe HDD van ook 1TB voor PS4 games die ik op de PS5 speel/wil spelen. Ik ben benieuwd hoe snel ik t allemaal vol krijg...
Image

Re: PlayStation 5

1449
@Marty: Dat was een game die me tot voor enkele weken echt totaal niet opgevallen was... Tot ze ergens een video van gameplay hadden gepost die ik toevallig even keek omdat ik in het ziekenhuis zat te wachten :lol:

Maar ik had hetzelfde gevoel: Even in het oog houden tegen de release! :)
Image

Re: PlayStation 5

1455
Marty wrote: 14 Mar 2022 15:04
Kolm wrote: 14 Mar 2022 14:07 Ik denk dat je beter die 4TB had gekocht, kan je ze toch al tegelijk installeren :lol:
Nee, dan kan ik ze nog niet gelijktijdig spelen :lol:
Dat weet ik, maar tegelijk geïnstalleerd hebben is toch al een begin... :q:

Hier is er nog 1,5TB vrij op de 2TB. En dan heb ik RDR2 toch op de PS5 geïnstalleerd, kwestie dat ik daar nog wel veel voordeel verwacht qua laadtijden.
Image