Re: Gran Turismo 7

241
NTGSruler wrote: 13 Feb 2022 16:37 SuperGT (iemand die Gran Turismo videos maakt) heeft een stukje gedaan over de AI in GT7 op basis van alle beelden tot nu toe. Enneuh de AI komt er niet zo goed uit. Er zit zeker verbetering in, maar algemeen remmen ze soms nog altijd mid-corner, of blijven ze samen in pack waardoor ze zichzelf trager maken.
Haha, de reeks moet zich toch blijven onderscheiden van de concurrentie :lol:
Dat remmen lijkt mij het meest storende, maar ach ja, er is gelukkig verbetering :)

249
Had ik gezien Marty. Vraag mij af in hoeverre ze de game al volledig kunnen spelen aangezien het online only is. Er zijn online servers open voor de reviewers die als eerste aan de slag met de game kunnen, maar vraag mij af in hoeverre de gewone gamer die de game al ontvangen hebben de game kunnen spelen.
Image

253
NTGSruler wrote: 03 Mar 2022 12:33 @Marty: al track&trace code gekregen via Bol? Ik nog niets ontvangen :| :| Status van bestelling is wel dat het morgen bezorgd wordt.
9 van de 10 keer krijg je mail dat ie verzonden is in de nacht. Soms in de loop van de avond.

Maar hier dus ook nog geen T&T

Edit:
Zojuist t&t ontvangen
Image

254
@Marty: heb deze namiddag ook mijn t&t ontvangen :jip: Nu maar hopen dat ze morgen gewoon op tijd zonder problemen leveren.

@Kolm: ja nu je het zegt. Beetje raar dat ze het op die manier doen. Had 1 PS4 versie niet voldoende geweest? Alleszins een vette kluif voor trophyhunters die alles platinum willen! :lol:
Image