Re: Welke game speelde je het laatste uit?

77
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Weet ik dat die vrij simpel is, maar het is niet mijn genre en heb er ook niet veel zin in :D
Dan moet je de focus op een andere game leggen :) Gamen is ontspannen en doen wat je graag doet.
Focus ja, gamen is soms best intensief. Zeker als je een drang hebt naar de platinum halen en alles wilt voltooien :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

78
Elexus wrote:Prince of Persia: The Sands of Time => toffe game, enkel wat teveel herhaling en de voice-acting was ook maar zo zo. Al bij al nog een bes leuke game, al merk je wel enorm veel verbetering in Warrior Within wat betreft de combat.

7/10
ieder zijn smaak Elex maar ik vind deze PoP de beste uit de reeks, het is zelfs één van mijn favoriete games ooit :D

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

81
NTGSruler wrote:
ShAmPi wrote:
Ja is ook totaal mijn genre niet.
Niets van first person eigenlijk.
Maar ik heb gegokt. En heb gewonnen.

Een cod of whaterver daar blijf ik nog altijd ver van weg. Hehe
Als FP games of CoD je ding niet zijn moet je daar inderdaad ver van wegblijven :p Net zoals ik doe met RPG's :D
Ja maar dat is net mijn punt.
Ik blijf er ver van weg.

Maar heb toch eens Far Cry 4 gekocht puur als impuls.
En die game is me meer dan gewoon maar bevallen :D
maw Ik heb blijkbaar niets tegen FP zoals ik eerst dacht.
Maar enkel iets tegen FPS :p
FC4 is voor mij geen FPS! Maar FP Action Adventure ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

88
Gamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10
Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaakt :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

89
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10
Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaakt :)
ongeveer maar er blijven toch veel vragen, de zijmissies heb ik niet gedaan :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

90
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10
Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaakt :)
ongeveer maar er blijven toch veel vragen, de zijmissies heb ik niet gedaan :smug:
Als ge het goed wilt begrijpen, moet ge die wel doen he :p
Ik heb die wel allemaal gedaan, waarschijnlijk daarom dat ik het dus duidelijker vind.