Re: PlayStation 5

1456
Ghostwire: Tokyo ziet er inderdaad wel speciaal uit :)
Ik hoop dat ze snel terug PS5's in voorraad zullen hebben, liefst direct eentje met meer opslagcapaciteit. Aangezien de PS4-games er toch op te spelen zijn, zal ik mij dan toch moeilijk kunnen houden om hem te kopen... :gosh:

Re: PlayStation 5

1457
Allez blijkbaar weer problemen met software update op PS5. Bug met PS+ blijkbaar. Hierdoor kunnen sommigen geen online races doen in GT7 of zelfs niet connecteren met de server waardoor je de game niet kan spelen. Yaaay voor online only games en software updates.
Image

Re: PlayStation 5

1458
Ik las inderdaad dat er mensen zijn waarbij na de firmware update van de PS5 plots hun PSPlus subscription is afgelopen... en dus geen online dingen meer kunnen in eender welke game die het nodig heeft.

Ik heb ook nog een beetje schrik voor de aanpassingen die ze willen doen aan PSPlus. Dat ze dan plots gaan zeggen: Vanaf dan ben je al je PS3 en PSVita PSPlus games kwijt... Ben daar toch al een beetje aan het kijken welke games ik al begonnen ben en via PSPlus had.

Ik moest ook lachen met de reactie van paveman op de blog post van de nieuwe firmware :lol:
Iemand die zei dat folders helemaal niet nuttig waren enz en paveman lekker droog:
Ah, so just because you don’t find folders useful, you assume it’s useless for everyone…? Makes sense!
Er is ook ergens een MrXile die het zijn levenswerk heeft gemaakt om op elke comment die vraagt naar 1440p support (al dan niet met 120Hz) te reageren met dingen als 'hier nog eentje' en 'move on'. Heb je dan echt niks nuttig te doen in je leven? :think:

https://blog.playstation.com/2022/03/23 ... lly-today/
Image

Re: PlayStation 5

1460
Het is ook puur toeval dat ik zag dat het van jou was. Meestal lees ik wel wat comments om te kijken of er misschien problemen zijn met de update (zoals nu dus), maar de bijhorende usernames vallen me daarbij niet op omdat het 99% van de tijd toch onbekenden zijn :P

Ik kan trouwens ook niet inloggen op de PSN store via PC/browser. Normaal ben ik na klikken op aanmelden meteen ingelogd omdat hij dan door heeft dat er nog een sessie is. Op de blog ben ik wel aangemeld. Nu kreeg ik na meerdere keren het inlogscherm maar na de 2-factor code in te geven duurde het heel lang voor hij verder ging. Uiteindelijk kwam ik in de store terecht maar was ik nog steeds zogenaamd afgemeld.

Er lijkt dus wel wat meer fout te gaan op het ogenblik :q:

Edit: Op https://status.playstation.com/ staat inderdaad dat er problemen zijn met 'gamen en sociale netwerken', 'playstation now' en 'playstation store'.
Image

Re: PlayStation 5

1461
Hehe ik deel je mening Paveman! :lol:

Heb net contact genomen met Fsterchele en hij kan gewoon online racen in GT7. Beetje stom dat het random is en bij enkelen, moest ik nu weten dat ik gewoon online kon met GT7 :D

Niemand is perfect ook de developers niet, maar ik vind dat Sony de laatste tijd er maar een potje van maakt.
Image

Re: PlayStation 5

1462
@NTGSruler: De problemen wat gamen betreft zouden ondertussen opgelost moeten zijn. Enkel PS Now heeft nog problemen volgens de status pagina. Ik kan ondertussen ook gewoon weer inloggen op de webstore.
Image

Re: PlayStation 5

1464
Deze week komt VRR uit voor de ps5

Today, we’re excited to announce that Variable Refresh Rate (VRR) support will start rolling out globally to PS5 players this week. On HDMI 2.1 VRR-compatible TVs and PC monitors, VRR dynamically syncs the refresh rate of the display to the PS5 console’s graphical output. This enhances visual performance for PS5 games by minimizing or eliminating visual artifacts, such as frame pacing issues and screen tearing. Gameplay in many PS5 titles feels smoother as scenes render seamlessly, graphics look crisper, and input lag is reduced.* Previously released PS5 games can be fully optimized for VRR through a game patch and future games may include VRR support at launch.

In the coming weeks, the PS5 versions of these titles will receive game patches enabling VRR support:

Astro’s Playroom
Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Black Ops Cold War
Deathloop
Destiny 2
Devil May Cry 5 Special Edition
DIRT 5
Godfall
Marvel’s Spider-Man Remastered
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Ratchet & Clank: Rift Apart
Resident Evil Village
Tiny Tina’s Wonderlands
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Tribes of Midgard
These are just a few of the PS5 titles receiving VRR support and we’d like to thank their talented development teams. Please stay tuned to their channels for updates as you’ll have the best experience with VRR once their game patches are live.


Playstation Blog
Image

Re: PlayStation 5

1468
NTGSruler wrote: 26 Apr 2022 17:00 Haha ik ben nog steeds aan het wachten op die review :lol:
I know... het loopt allemaal wat in het 100 hier :L:


Bugsnax heeft toch DLC trophies gekregen terwijl de devs eerder hadden gezegd van niet. Op zich een goeie reden om de game nog is te spelen :)

Deep Impact
Complete the adventure at Broken Tooth.
Silver

Dapper Capper
Collect 10 hats.
Silver

Live Laugh Hut
Fully furnish your hut.
Gold

https://psnprofiles.com/trophies/11772-bugsnax#DLC-1
Image
cron