Re: Je nieuwste trophies

691
Kolm wrote: 10 Mar 2022 12:34 Proficiat! :cool:

Heb je daarmee dan het moeilijkste achter de rug? Een grind noem ik niet moeilijk, hoogstens slaapverwekkend :P
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Al vond ik het echt nog goed te doen. Enkel de laatste S10 test heb ik een uur of 2 geprobeerd tot ik dus wat settings veranderd heb.

3 Legendary cars moet ik nog eens uitvogelen wat dit precies is. Is 3 auto's kopen die destijds de 24u van Le Mans hebben gewonnen. Maar die auto's poppen random in de oldies store en zijn bovendien onderhevig aan de real life huidige prijzen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

692
Image

Ultra Hard Completed
Completed a New Game+ playthrough on Ultra Hard difficulty.

En daarmee nu ook eindelijk 100% in Horizon Zero Dawn! :party:

Eerlijk: De DLC op normal was veel lastiger dan de main quest op Ultra Hard. Er zit echt een enorme difficulty spike tussen main game en DLC en ik ben dan ook blij dat ik die DLC niet op Ultra Hard hoefde te doen! Zelfs met de Shield Weaver armor was de DLC erg lastig en ben ik 3 keer doodgegaan bij de eerste vijand terwijl ik al level 50 was, zelfs met level 60 had ik nog moeite met diezelfde vijand. De main game op Ultra Hard was eigenlijk de hele tijd dodgen tot je wat afstand had of de vijand even pauze nam zodat je dan zelf wat pijlen kon schieten. En soms was wegsprinten of voorbij alle vijanden sprinten naar het doel de beste optie :D

Ik denk dat ik iets van 7-8u over Ultra Hard heb gedaan en daarbij heb ik enkel de noodzakelijke main quests gedaan en soms een klein beetje tijd besteed aan die kruiden zoeken voor die medicijn balk weer te vullen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

700
Kolm wrote: 24 Mar 2022 14:47 Ultra Hard Completed
Completed a New Game+ playthrough on Ultra Hard difficulty.

En daarmee nu ook eindelijk 100% in Horizon Zero Dawn! :party:
Mooi zo :cool:
Ik heb hem nooit op Ultra Hard gespeeld, maar het lijkt dus wel redelijk vlot te gaan. Ik dacht vooral dat ik er veel meer uren in zou moeten steken :lol:
Handig dat ge dan toch terug de controls in de vingers had, lijkt mij anders redelijk onmogelijk om er na lange tijd terug mee te beginnen.

Re: Je nieuwste trophies

701
met0t0 wrote: Mooi zo :cool:
Ik heb hem nooit op Ultra Hard gespeeld, maar het lijkt dus wel redelijk vlot te gaan. Ik dacht vooral dat ik er veel meer uren in zou moeten steken :lol:
Handig dat ge dan toch terug de controls in de vingers had, lijkt mij anders redelijk onmogelijk om er na lange tijd terug mee te beginnen.
Vooral als je na zo'n lange tijd meteen de DLC start... Die was op normal (begonnen met level 50) echt een stuk lastiger dan de main game op new game+ ultra hard (begonnen op level 60). Uiteraard is de shield weaver armor wel een must! ;)


Image

Kamikaze
The Bear - Take the best route on the highway

Voor velen was dit blijkbaar een hele lastige trophy om te halen dus blij dat ik deze alvast gehaald heb! Met een guide erbij vond ik het niet zo heel moeilijk. Had alleen 2 pogingen nodig om te beseffen dat bepaalde QTE's eigenlijk 2 mogelijkheden hadden ipv 1 omdat de guide dat niet zei. Hierdoor zat ik klaar om op L2 te duwen en kwam de game met O aanzetten :P
Toevallig ook net een QTE die wat slechter zichtbaar is doordat het een wit icoon op een lichte achtergrond was...
Image

Re: Je nieuwste trophies

703
En als je een lijstje met acties voor je hebt en na elke 2-3 acties pauzeert is het helemaal makkelijk! :lol:
Het probleem is vooral dat je een goed lijstje moet hebben want soms lijkt het alsof je zowel links als rechts kan, maar telt er maar 1 vd 2 als goed.

Alleen had dat lijstje niet gezegd dat als er 'R2' stond dat het dan eigenlijk eender welke knop van R2, L2, O of X kon zijn :q:
Image

Re: Je nieuwste trophies

704
Dat kan helpen ja… :lol:
I.v.m. dat laatste, kan het zijn dat je met de hoge moeilijkheid speelt? Zou kunnen dat dan de knoppen X, driehoek, O en vierhoek random komen. Heb het ook al gemerkt, maar is nu weer te lang geleden.
Ondertussen heb je de platinum al, dus ja. :q:


Zelf ook nog onder andere deze gehaald in Hades:
Image

One for the Ages.
Reach the epilogue of the story.

Heb de voorbije weken eigenlijk alleen Hades gespeeld. Heel lange, maar geweldige game.
Image

Re: Je nieuwste trophies

705
Nee, ik speelde op het makkelijkste en in een andere guide stond die opmerking er wel bij... Maar inderdaad ondertussen de platinum gehaald en voorlopig wel even klaar met dit soort quick time event games. Het verhaal was geweldig, maar de toegankelijkheid was ver onder het vriespunt, ik snap dat mensen hier niet doorkomen door al die rare knoppen toestanden, zelfs op easy!
Image
cron