Re: Elden Ring

31
De eerste baas is er aan :D Ik heb wel heel cheesy gespeeld door de baas eerst te vergiftigen en dan gewoon van op een afstand te wachten.

Dat lijkt mij absoluut geen spoiler, omdat je dit waarschijnlijk wel op alle vijanden kan toepassen.
Image

Re: Elden Ring

35
Could this be Dog?

O lover, O lover, I need pickle


This is fine: Er is echt zoveel te doen en te zien. En heb nu geen idee wat ik moet doen voor verhaal :lol:
Image

Re: Elden Ring

36
Marty wrote: 03 Mar 2022 13:21 Could this be Dog?

O lover, O lover, I need pickle


This is fine: Er is echt zoveel te doen en te zien. En heb nu geen idee wat ik moet doen voor verhaal :lol:
Haha oeps :D

Ik ben ook totaal geen verhaal aan het volgen. Ik ben nu lvl 32 en heb eindelijke de juiste stats om de bloodhound’s fang te dragen. Cool zwaard!
Image

Re: Elden Ring

38
Where there is a will, there is a way
Nog steeds onder de indruk hoeveel er te doen is. Had zostraks een lift gevonden en ik dacht dat ie om hoog ging, maar die ging dus naar beneden en toen kwam ik ergens wat ik niet had verwacht
Image

Re: Elden Ring

39
Ik heb inderdaad ook al vaak via die double jump plaatsen bereik die niet de bedoeling zijn :p

Zo is er in valcano manor een somber smithing stone 7, maar door de omgeving te gebruiken kan je die zonder problemen toch snel bereiken.

Welk lvl ben je nu? Ik zit aan level 91 en ik heb het gevoel dat ik nog zooooo veel te ontdekken heb.

Ik heb voornamelijk een dex bleed built. Maar ook wat mind erbij gedaan, zodat ik met een bloodhound's fang +8 die special skill kan gebruiken. Die is zooo krachtig. De armor is een scaled armor van een invader. Door mijn vrij hoge endurance kan ik deze heavy armor dagen en toch geen fat roll hebben.

Wow ik klonk echt verslaafd haha :lol:
Image

Re: Elden Ring

43
Ondertussen level 125 :D
Speel nu met de Wing of Astel. En die is echt wel OP :lol:

Heb nu iets meer dan 60 uur op de teller staan en verveelt nog niet.

Heb je al tegen een Godskin gevochten?

Edit:

Zie net een speedrun (met glitches) en die verslaat de eindbaas binnen 19 minuten :O
Image

Re: Elden Ring

44
Marty wrote: 28 Mar 2022 18:27 Ondertussen level 125 :D
Speel nu met de Wing of Astel. En die is echt wel OP :lol:

Heb nu iets meer dan 60 uur op de teller staan en verveelt nog niet.

Heb je al tegen een Godskin gevochten?

Edit:

Zie net een speedrun (met glitches) en die verslaat de eindbaas binnen 19 minuten :O
Ik ben level 140 nu. Ik denk dat ik ver op het einde zit. Maar ik wil eerst elk hoekje nog verkennen :p De teller zal ongeveer op 72 uur staan nu.

Volgens de trophies heb ik toch nog wat bazen die ik kan verslaan.

Niet te geloven hoe gigantisch die wereld is. Ook hoe de makers zo veel details overal in weten te stoppen.

Mijn build is nog steeds puur dexterity met bloudhound fang +10. Ik heb een zo een dragon shield en erdtree armor (ik kijk straks wel even voor de juiste benaming).

Ik gebruik wel waar ik kan mimic tear +10. En bij die mixture zit er iets in het drankje dat ik mijn runes niet verlies bij het dood gaan :p Dat bespaard mij heel veel frustratie.
Image