Re: Elden Ring

46
Marty wrote: 29 Mar 2022 07:44 Ik heb ook de mimic tear, maar pas op +4. Geen idee waar ik de +5item kan vinden.

Heb net de Fia questline afgerond
Vooral veel tombes doen. Die ondergrondse gebieden, waar die bloemen groeien.

Die zijn altijd zeer uitdagend, maar echt de moeite waard.
Image

Re: Elden Ring

49
Ik had je lijst even bekeken en je hebt idd bijna alle bosses (waar een trophy voor is) verslagen. Ik heb er nog een paar te gaan.

Was in de dungeon bezig in dat gebied waar je tegen Radahn moest vechten. Die vijanden zijn best wel sterk daar
Image

Re: Elden Ring

52
Marty wrote: 02 Apr 2022 16:47 Zover ik weet is 1 item niet meer te vinden in Royal Capital. En 1 boss is missable. Mits de guide van Powerpyx klopt
Ik had iets gelezen over dat item. Dus die van in capital heb ik al. En die missable baas had ik zonder guide al :) Dan zal het allemaal wel moeten lukken.
Image

Re: Elden Ring

54
Marty wrote: 03 Apr 2022 11:13 En eentje is nog een item van Bernahl. Maar die is ook binnen 10 minuten te halen in ng+
Die had ik dus blijkbaar nog niet, maar er was een omweg. Je kan bernahl terugvinden in volcano manor. En daarna als phantom in farum azur, waar die het toch nog heeft gedropt :D

Enige probleem nu is dat sinds laatste patch the trophy bugged is, dus ondanks dat ik alle items heb, krijg ik toch geen trophy...
Image