Re: Pronken met je Platinums

4164
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2022 11:22 Nummer 55: Elden ring :)
Image


94 uur over gedaan en 94 uur ervan genoten.
Toch nog aardig snel gedaan. Congratz.
Ik moet nog even maar weet nog niet of ik deze bewaar voor nummer 400.
Maar ik heb nu zo'n 70 uur er in zitten en in die tijd ook nog eens 70 uur in Babylon's Fall :lol:
En dan nog bezig met Wonderlands, the Ascent, Ghostwire Tokyo, Stranger of Paradise ( misschien iets voor jouw, makers van Nioh), GT7 nog soms tussen door en Horizon Forbidden West
Image

Re: Pronken met je Platinums

4165
Marty wrote: 04 Apr 2022 16:41
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2022 11:22 Nummer 55: Elden ring :)
Image


94 uur over gedaan en 94 uur ervan genoten.
Toch nog aardig snel gedaan. Congratz.
Ik moet nog even maar weet nog niet of ik deze bewaar voor nummer 400.
Maar ik heb nu zo'n 70 uur er in zitten en in die tijd ook nog eens 70 uur in Babylon's Fall :lol:
En dan nog bezig met Wonderlands, the Ascent, Ghostwire Tokyo, Stranger of Paradise ( misschien iets voor jouw, makers van Nioh), GT7 nog soms tussen door en Horizon Forbidden West
Damn, heb jij soms meer dan 24u in jouw dag? :lol:
En proficiat Gamerke! Altijd mooi zo'n platinums!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4168
Kolm wrote: 06 Apr 2022 11:58 Mooi! :cool:

Hoelang heb je er uiteindelijk over gedaan?
Ik kan het nergens zien volgens mij, maar ik gok 80-90 uren.
Een run duurt 30 a 45 min. Afhankelijk van je wapen en naarmate je vordert in het spel gaat het natuurlijk sneller. Mijn eerste runs duurden soms 50 min.
Heb een 80-tal runs helemaal gedaan, een 30-tal maar gedeeltelijk en me laten doodgaan als ik had genomen wat ik moest hebben.
Ik heb ook zo goed als alle dialogen gewoon laten afspelen. Dus kan wel rond de 100 uren zijn ook. :lol:
Maar ik ben eigenlijk nog niet klaar… Alleen met de platinum. 🥲 Er zijn nog wat dingen te doen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4169
zenmaster wrote: 06 Apr 2022 12:10
Kolm wrote: 06 Apr 2022 11:58 Mooi! :cool:

Hoelang heb je er uiteindelijk over gedaan?
Ik kan het nergens zien volgens mij, maar ik gok 80-90 uren.
Een run duurt 30 a 45 min. Afhankelijk van je wapen en naarmate je vordert in het spel gaat het natuurlijk sneller. Mijn eerste runs duurden soms 50 min.
Heb een 80-tal runs helemaal gedaan, een 30-tal maar gedeeltelijk en me laten doodgaan als ik had genomen wat ik moest hebben.
Ik heb ook zo goed als alle dialogen gewoon laten afspelen. Dus kan wel rond de 100 uren zijn ook. :lol:
Maar ik ben eigenlijk nog niet klaar… Alleen met de platinum. 🥲 Er zijn nog wat dingen te doen.
Good job!

Elke keer als je er over praat wil ik deze ook opstarten :D Ik heb na elden ring nu wel eerst even zin in een easy game.
Image
cron