Re: PlayStation Plus

2401
Ik blijf nog steeds bij essential.

Een groot deel van de games die ze erin steken heb ik al en of ik voor de rest de moeite wil doen om te graven ipv gewoon de games te spelen die ik al heb... dat betwijfel ik :q:

In plaats daarvan kan ik beter is kijken wat we allemaal bij psplus al gehad hebben en of daar nog wat tussen zit. Sowieso ga ik al is kijken welke begonnen games op mijn lijst, eigenlijk van psplus waren zodat ik die een keer afwerk.
Image

2402
@Sanity: Miles Morales heb ik hier fysiek liggen, moet er nog aan beginnen. Death Stranding heb ik over getwijfeld maar ga ik skippen.

@Kolm: Plus games in bibliotheek zijn er héél wat, maar das het voordeel bij mij dat ik mij redelijk kan bedwingen om véél nieuwe games te starten.
Image

2403
NTGSruler wrote: 22 Apr 2022 21:43 @Kolm: Plus games in bibliotheek zijn er héél wat, maar das het voordeel bij mij dat ik mij redelijk kan bedwingen om véél nieuwe games te starten.
Daarom... ik heb zelf al een hoop games en via psplus nog een hoop games waarvan er misschien ook nog een deel interessant is. Die extra tier van 400 games heb ik dus niet echt nodig, kans is groot dat ik er al 200 van heb om het zo te zeggen.

Ik heb vooral op PS3/PSVita af en toe een PSPlus game opgestart maar niet uitgespeeld. Als ik zo heel snel door mijn lijst van begonnen maar niet afgewerkte games ga, dan denk ik dat er 7-8 zijn die ik enkel via PSPlus heb. Daarvan zijn er wel 2 (pinball en mortal kombat op vita) bij waar ik geen 100% meer kan halen door delisted DLC en servers gesloten. Dus al met al valt het wel mee denk ik.
Het is een mooi nieuw project naast het project van 'alle begonnen PS4 games uitspelen' :P
Image

2408
Kolm wrote: 22 Apr 2022 23:09
NTGSruler wrote: 22 Apr 2022 21:43 @Kolm: Plus games in bibliotheek zijn er héél wat, maar das het voordeel bij mij dat ik mij redelijk kan bedwingen om véél nieuwe games te starten.
Daarom... ik heb zelf al een hoop games en via psplus nog een hoop games waarvan er misschien ook nog een deel interessant is. Die extra tier van 400 games heb ik dus niet echt nodig, kans is groot dat ik er al 200 van heb om het zo te zeggen.

Ik heb vooral op PS3/PSVita af en toe een PSPlus game opgestart maar niet uitgespeeld. Als ik zo heel snel door mijn lijst van begonnen maar niet afgewerkte games ga, dan denk ik dat er 7-8 zijn die ik enkel via PSPlus heb. Daarvan zijn er wel 2 (pinball en mortal kombat op vita) bij waar ik geen 100% meer kan halen door delisted DLC en servers gesloten. Dus al met al valt het wel mee denk ik.
Het is een mooi nieuw project naast het project van 'alle begonnen PS4 games uitspelen' :P

Inderdaad mooi projectje. Het klinkt misschien een beetje raar, maar af en toe eens "gedwongen" verder doen of een game uitspelen kan ook voor voldoening zorgen.
Verder blijf ik inderdaad ook zelf bij de Essential formule. Ik merkte wel op dat er bij de Essential formule staat: 2 gratis games per maand... Ik hoop maar dat dit geen verdoken iets is van Sony waarbij ze bepaalde dingen afschaffen zonder dat we het echt weten.
Image

2409
NTGSruler wrote: 23 Apr 2022 14:53 Inderdaad mooi projectje. Het klinkt misschien een beetje raar, maar af en toe eens "gedwongen" verder doen of een game uitspelen kan ook voor voldoening zorgen.
Verder blijf ik inderdaad ook zelf bij de Essential formule. Ik merkte wel op dat er bij de Essential formule staat: 2 gratis games per maand... Ik hoop maar dat dit geen verdoken iets is van Sony waarbij ze bepaalde dingen afschaffen zonder dat we het echt weten.
Als ik eindelijk een keer opnieuw verder ga met zo'n oude game dan heb ik vaak ook wel dat ik denk 'waarom was ik hier eigenlijk mee gestopt?'.

Bij Heavy Rain weet ik dat het waarschijnlijk door de controls kwam maar bij Bioshock heb ik dan weer geen idee waarom.
Correctie: Als ik in mijn lijst kijk dan heb ik Bioshock aan de kant gelegd omdat Skate 2 was uitgekomen :lol:
Had dus niks met de game zelf te maken.

Ik ben nu is aan het kijken waar ik zat met Knytt Underground (op vita). Zonder guides is die game niet te doen wat trophies betreft en ik kwam toevallig langs wat goede video's en zelfs een volledige tekst walkthrough.

PSPlus is nu 2 games per platform. Misschien dat ze dat naar 2 games in totaal gaan doen? :(
Image

2410
Dat heb ik ook nog gehad dat ik een game stopte omdat er een nieuwe game verscheen! Al koop ik tegenwoordig niet te veel meer nieuwe games :D

Dat laatste vermoed ik dat het gaat worden jammer genoeg, 2 games in totaal. Nu pas op, nog altijd beter dan niets natuurlijk. Maar dat is iets (als het zo zou worden natuurlijk) waar ze weer niets over zeggen. Je hoeft niet extra te betalen als je bij Essential blijft (daar had ik schrik voor dat Plus duurder ging worden), maar ze nemen (vermoedelijk) wel iets weg.
Image

2411
Oeps, had er niet eens op gelet wanneer de nieuwe PS+ eraan komt, sneller dan verwacht dus :lol:
Zolang ik af en toe online kan blijven gamen, zo nu en dan een leuke game krijg en mijn saves kan opslaan in de cloud, ben ik al lang tevreden :)

2415
Best verrassend dat ze FIFA zouden doen, gezien dat toch één van de grote moneymakers van EA is.
Al loopt het seizoen natuurlijk wel wat op zijn einde nu (zomer is altijd minder content).

@Paveman: die FUT is zowat het enige dat ik speel (en veel speel :girl: ) Ik kan mij al jaren niet meer vinden in de gameplay van PES en hoeveel deze van FIFA ook niet perfect is; blijf ik het toch de beste voetbalsim vinden.
Image