Re: Pronken met je Platinums

4186
Marty wrote: 18 Apr 2022 16:22
Kolm wrote: 18 Apr 2022 14:00 Maandelijkse samenvatting ofzo? :lol:
Zo ongeveer. Heb mijn pc niet vaak meer in gebruik en via telefoon is het ook niet alles om te posten :lol:
Ik vind een telefoon eigenlijk helemaal niks voor op internet rond te kijken, laat staan typen. Het is het allemaal net niet en veel te veel scrollen om iets te kunnen lezen, al helemaal met hun 'alles supergroot' lay-outs van tegenwoordig :shhhh:
Dus ik begrijp je helemaal als je dit toch even op PC wil doen :lol:


Image


Platinum #306: A Tale Of Paper
Image

Re: Pronken met je Platinums

4194
Kolm wrote: 01 May 2022 13:09
Image


Platinum #308: Tales from the Borderlands
Nice, vond ik zelf een heel tof spel! Vond het alleen bizar dat ze er wel erg belangrijke gebeurtenissen in stopten die dan niet gebeurden in de main games... Een maat van mij fronste toch ook wel eens toen hij Borderlands 3 opstartte zonder die Tales Of The Borderlands gespeeld te hebben :p

#54 Lego DC Super Villains

Image

Ja, het is LEGO, wat kun je erover zeggen :p Was weer heel gemakkelijk, maar vond het zelf een van de mindere die ik al gespeeld heb... Wss door de grote grind die erin zat om alle blokjes en challenges in de hub wereld te completen
Image

Re: Pronken met je Platinums

4196
NTGSruler wrote: 02 May 2022 15:05 Das de Lego game die we van Plus hebben gekregen? Wil ik ook wel nog eens doen. Jammer dat je zegt dat je het een mindere vindt.
Yup, klopt! Maar het was zeker geen slechte hoor! Op zich was het wel fijn dat je een open wereld had met allemaal iconische plekken van DC Universe zoals Smallville, Gotham, Metropolis... Alleen werd het op een gegeven moment wat saai omdat je na een stuk of 50 gouden blokjes alles al wel gezien had :p En ik was stiekem de snelheid van ps5 wat gewoon, want telkens als je een level hebt uitgespeeld, moet je wel 30 sec wachten tot je weer verder kan, en dat ben ik niet meer gewoon :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4197
Mr.Wolf wrote: 02 May 2022 14:41 Nice, vond ik zelf een heel tof spel! Vond het alleen bizar dat ze er wel erg belangrijke gebeurtenissen in stopten die dan niet gebeurden in de main games... Een maat van mij fronste toch ook wel eens toen hij Borderlands 3 opstartte zonder die Tales Of The Borderlands gespeeld te hebben :p
Ik moet de main games nog spelen! :shh: :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4198
Mr.Wolf wrote: 02 May 2022 16:51
NTGSruler wrote: 02 May 2022 15:05 Das de Lego game die we van Plus hebben gekregen? Wil ik ook wel nog eens doen. Jammer dat je zegt dat je het een mindere vindt.
Yup, klopt! Maar het was zeker geen slechte hoor! Op zich was het wel fijn dat je een open wereld had met allemaal iconische plekken van DC Universe zoals Smallville, Gotham, Metropolis... Alleen werd het op een gegeven moment wat saai omdat je na een stuk of 50 gouden blokjes alles al wel gezien had :p En ik was stiekem de snelheid van ps5 wat gewoon, want telkens als je een level hebt uitgespeeld, moet je wel 30 sec wachten tot je weer verder kan, en dat ben ik niet meer gewoon :lol:
Vertel mij wat! Ik heb vandaag MGS V op mijn PS5 geïnstalleerd omdat ik het jetgeluid van mijn PS4 echt niet meer kan verdragen! Al moet ik wel bekennen dat hij deze morgen wel stil draaide. Maar ik heb er geen game op gespeeld. Normaal maakt hij al redelijk lawaai met gewoon aan te staan.

Maar goed ik onthou dat ik deze Lego game ooit eens ga spelen. Ik had dacht ik ook DLC in sale ervoor gekocht.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4199
Kolm wrote: 20 Apr 2022 20:13 Misschien moet je de andere versies/regio's ook even doen, daar kan je ook nog altijd de eerste worden! :lol:
Ben niet meer de enige, iemand anders heeft 3 versies geplatinummed maar is geen lid van PSN Profiles

Platinum 394: Horizon Forbidden West
Image

Platinum 395: Tiny Tina's Wonderlands
Image

Platinum 396: Scarlet Nexus
Image

Platinum 397: Foreclosed
Image

Platinum 398: Cat Quest 2
Image

Platinum 399: Bubble Shooter FX
Image



:party: :party: PLATINUM 400: Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin:party: :party:

Image
Image
cron