Re: PlayStation Plus

2461
Je bent niet alleen. Het is gwn een criminele verplichting. Laat mensen zelf beslissen maar hou online gamen erbuiten. Daar betalen we idd al internet voor wat ik zelf ook al een basisbehoefte vind hedendaags want je kan niks meer opzoeken of arrangeren zonder en het is praktisch vereist in het onderwijs en bedrijfsleven.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2464
Sanity penguin wrote: 31 May 2022 09:29 Nieuwe games mogelijks gelekt:
https://areajugones.sport.es/videojuego ... oximo-mes/

Waaronder God of War.
Dit zou een wreed rotte maand zijn!
God of war zit ook weer bij de ps plus collectie die elke ps5 gebruiker al bezit... En ik denk dat dat degenen die het spel echt al gespeeld wilden hebben, dit toch ook ondertussen al gedaan hebben op ps4...
En de 2 andere games spreken me nu ook niet bepaald aan...
Image

2465
Mr.Wolf wrote: 31 May 2022 12:38
Sanity penguin wrote: 31 May 2022 09:29 Nieuwe games mogelijks gelekt:
https://areajugones.sport.es/videojuego ... oximo-mes/

Waaronder God of War.
Dit zou een wreed rotte maand zijn!
God of war zit ook weer bij de ps plus collectie die elke ps5 gebruiker al bezit... En ik denk dat dat degenen die het spel echt al gespeeld wilden hebben, dit toch ook ondertussen al gedaan hebben op ps4...
En de 2 andere games spreken me nu ook niet bepaald aan...
Klopt. Maar vermoedelijk wel correct want ligt in lijn met wat de laatste maanden wordt afgeleverd...
Zeker met hun update van psplus om de hoek zou ik de toekomst geen al te recente/goede games verwachten bij de standaard PS plus.
Image

2466
Dat is wat ik dacht met hun nieuwe abo tiers. Plus games gaan ronduit slecht worden om mensen toch maar aan te zetten een hogere tier aan te kopen van abo. Ondertussen is er ook al aangekondigd dat de komende jaren Sony ronduit gaat inzetten op live subscription games. Hoeft niet direct per se slecht te zijn, maar persoonlijk boeit mij dat totaal niet.

Als die plus games bevestigd worden voor volgende maand lijkt mij dit één van de slechtste maanden ooit. Althans persoonlijk voor mij toch.
Image

2467
Voor mij is de hoogste tier goedkoper dan als ik alles zelf zou kopen. €120 voor een jaar, en als ik dan al 3 spellen daarvan speel heb ik het geld er al weer uit. :lol:

En waarschijnlijk ga ik op 22 juni Wild Arms spelen :D
Image

2474
Blij dat ik niet alleen ben Paveman! :P

Geen idee waarom maar het is er nooit van gekomen. Paar maand terug zelfs Ascension gespeeld op PS3. Die is ook al van tijdje terug :D

Tegenwoordig wordt mijn backlog gewoon aangevuld, maar games afwerken... hmm.
Image

2475
God of war is hier al jaren uitgespeeld, zat bij de de PS+ collectie en naar het schijnt ook bij PS Now. Dus dat is double/triple dipping van Sony.

Nickelodeon game ga ik misschien nog doen, maar alleen omdat het niet al te lang en moeilijk zou zijn. En misschien is het ook nog wel grappig met al die Nickelodeon figuurtjes.

Naruto... ik had hem nog niet maar of ik er ooit wat mee doe... :q:
Image