Re: Pronken met je Platinums

4216
Zover ik weet is dat niet gefixed. Ze hebben wel een save rollback feature, maar de ene guide zegt dat het bruikbaar is voor collectibles en een andere guide weer niet.

Aan het eind van de game miste ik 3 outfits en een paar collectibles. Gelukkig zaten de 3 outfits in de eerste 6 levels. Dus die gespeeld en op dat moment ook met een guide voor de collectibles. Die unlockte in missie 4.

Outfits kunnen wel over alle save slots verzameld worden... chapter select durf ik niet te zeggen. Ik had toevallig nog een save staan halverwege chapter 6. Die ben ik gestart en kon ik mijn laatste outfit pakken en op die save waren ook alle outfits gesaved. Waarschijnlijk is er een profile save die je in game niet ziet. Maar voor collectibles durf ik dat niet te zeggen
Image

Re: Pronken met je Platinums

4219
#160 FIFA 22
Image
Game heeft mij echt vast gehouden. Ga niet zeggen dat het mij het gevoel van destijds gaf, maar lang geleden dat ik mij zo geamuseerd heb met een FIFA.
En het zorgt ervoor dat ik wat "closer" wordt met mijn +dochter. Deze game blijft op de PS5 staan om regelmatig samen (tegen) te spelen met haar. Iedere keer is ze zot content om samen te spelen. Het zorgt eveneens soms voor verhitte discussies! :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

4220
Image


Platinum #309: Watch Dogs PS3


Ik ben blij dat ik toch deze game snel gestart ben nadat de servers er terug waren eind april begin mei. Toen iemand gevonden om wat online samen kon ook samen te doen en dezelfde dag ook de andere online trophies gedaan. Was ook het allereerste wat ik in de game gedaan had en dat was heel bewust... Nu liggen de servers er alweer een paar weken uit :gosh:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4221
Nice. Altijd jammer als servers offline gaan en dan trophies niet meer te behalen zijn.

Ze zouden bij online trophies ook een offline trigger moeten maken. Zodat trophies altijd zijn te behalen.

Er is een game die dat heeft maar durf alleen niet te zeggen welke dat is. Je kon dan bv 10 kills maken in multiplayer of bv 50 headshots in singleplayer. En voltooi je 1 van de 2 krijg je de trophy
Image

Re: Pronken met je Platinums

4222
Marty wrote: 05 Jun 2022 06:54 Nice. Altijd jammer als servers offline gaan en dan trophies niet meer te behalen zijn.

Ze zouden bij online trophies ook een offline trigger moeten maken. Zodat trophies altijd zijn te behalen.

Er is een game die dat heeft maar durf alleen niet te zeggen welke dat is. Je kon dan bv 10 kills maken in multiplayer of bv 50 headshots in singleplayer. En voltooi je 1 van de 2 krijg je de trophy
Das wel een hele goeie oplossing! :party:

Alleen weet ik niet of dit dan mogelijk zou zijn met alle trophies (bedoel dan de vereisten om ééntje te halen).

Bij shooters zou je bijvoorbeeld een bot-mode kunnen voorzien nadat de servers offline gaan, kun je dan op je ééntje daartegen spelen. Al is dat natuurlijk niet bij alle games zo vanzelfsprekend.

@Kolm: nice. Toch mooi hoor!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4223
NTGSruler wrote: 05 Jun 2022 11:06Bij shooters zou je bijvoorbeeld een bot-mode kunnen voorzien nadat de servers offline gaan, kun je dan op je ééntje daartegen spelen. Al is dat natuurlijk niet bij alle games zo vanzelfsprekend.
Dat zou wel helpen om de platinum toch nog te kunnen halen inderdaad. Al is dat niet bij alle shooters even goed uitgewerkt :lol:
Ik herinner mij wel dat ik nog heel veel Gears of War 3 heb gespeeld tegen bots omdat ik geen Xbox Live wou kopen :shh:

Re: Pronken met je Platinums

4224
In Killzone Mercenary is er ook een bot-mode. En in Shadow Fall zit er ook eentje dacht ik.

Wat Marty zei zou wel een super goede oplossing zijn zodat je eventuele "online" trophies altijd zou kunnen behalen. Alleen... Ik vermoed dat devs hier dan weer niet echt mee akkoord zullen gaan, omdat je dan zowiezo mensen gaat krijgen die de online gaan vermijden en dus "hun" game niet gaan spelen. Je zou bijvoorbeeld dit systeem kunnen implementeren pas wanneer de servers offline gaan. Zou ik super vinden.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4229
Image


Platinum #310: Word Mesh

Ik dacht weer een leuke woordzoeker game gevonden te hebben in de lijn van POWGI maar... het was een wel heel erg beperkte game :(
Als ik met de grootste puzzel eerst was begonnen had ik de trophies in 11 minuten gehad ipv 21 :L:


Image


Platinum #311: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Image