Re: Je nieuwste trophies

738
Image
Deze trophy heeft 10 jaar van mijn leven gekost. Weken heb ik hiervoor gespeeld (ok, soms maar 2 wedstrijden per dag, om frustratie te beperken) om 2000 punten te verzamelen met matches in Rivals. 50 ptn voor een win, draw 20, verlies 9 punten.
Ik ben zoooo blij dat deze trophy binnen is. Had goesting om die Fifa 20 disc in 2 te kraken... Ah just, ik bezit de game digitaal... :lol:

Game staat nu op 91% en enkel nog die verdraaide Divisie 4 trophy moet ik op één of andere manier zien te halen. Alvast niet via de gewone manier van spelen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

742
NTGSruler wrote: 28 Jun 2022 14:17
zenmaster wrote: 27 Jun 2022 21:34 Ge zijt het topic aan’t opeisen precies. 😁 Goed bezig!

Ik heb em eindelijk:

*trophy pic*

Voor level 60 in de Tomb Raider multiplayer.
Staat mij binnenkort dus ook te wachten.. :D
Innige deelneming. :P
Maar er is wel een manier die je met twee kan doen om veel meer XP te krijgen per match.

Thx paveman!
Image

Re: Je nieuwste trophies

745
NTGSruler wrote: 26 Jun 2022 21:45Nucleair wapen maken en onklaar maken in MGS V is binnen. Normaal zijn alle online trophies nu binnen. Vanaf nu weer even focussen op het verhaal en proberen S-ranks te halen.
Goed bezig! :cool:
Gelukkig is het niet zo heel moeilijk om die S-ranks te halen ;)

Re: Je nieuwste trophies

747
Juist met een video zijn ze niet moeilijk :)
Als ik in een game zoiets zie van S-rank dan vrees ik altijd het ergste maar in deze game waren er maar een paar die ik meer dan 1 keer heb moeten doen nadat ik de video had gezien :P
Image