Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

406
Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.

Weet alleen even het liedje niet meer :P
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

407
Kolm wrote: 03 Jul 2022 15:10 Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.

Weet alleen even het liedje niet meer :P
Love Deterrence.

Had het toevallig laatste speelbeurt geprobeerd, maar toen ik dichter kwam smeet die alsnog een granaat. Gelukkig was ik snel genoeg en kon ik hem raken en doen inslapen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

408
NTGSruler wrote: 03 Jul 2022 17:04
Kolm wrote: 03 Jul 2022 15:10 Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.

Weet alleen even het liedje niet meer :P
Love Deterrence.

Had het toevallig laatste speelbeurt geprobeerd, maar toen ik dichter kwam smeet die alsnog een granaat. Gelukkig was ik snel genoeg en kon ik hem raken en doen inslapen.
Waarschijnlijk stond je radio dan niet op luidspreker, moet je echt apart aanzetten. Die fout had ik de eerste keer gemaakt :L:
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

418
Heb gisteren wat gekeken en het is wel heel verleidelijk. En de definitive experience nog wel. Ik wou heel graag de fysieke versie, maar het begint hopeloos te worden om die te vinden (in goede staat en met NL of ENG cover, geen playstation hits of day one edition 🫣)
Ik werd de laatste tijd ook afgeschrikt door het sluiten van de servers, maar blijkt dat dit voor PS3 is.
Dan ook nog eens de PS4 versie van ZOE 2 Mars met evenveel korting gezien. En die heeft geen online trophies. 😍 Samen dus voor geen €10. 😬
Image