Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10666Beterschap dan maar Da_Soldier. Hopelijk niet te erg en snel genezen.
Dat lijkt mij een van de meest vreemde bijwerkingen als dat plots opduikt, goed dat het al wat terug is!Da_SoldierBE wrote: 26 Jun 2022 15:29 --- was opeens me geur en smaakvermogen kwijt maar nu voor stuk terug
Kan je op basis hiervan de reis niet annuleren? Ik begrijp dat jullie uitkeken naar deze reis, maar juist als je zoveel geld uitgeeft met een bepaald beeld van zo'n reis zou ik eerder voor iets compleet anders kiezen dan aanpassen van wat ik graag zou willen...gamerke1992 wrote: 06 Jul 2022 20:35 --- onze vlucht naar noorwegen is geannuleerd vanwege de staking van SAS
--- Een heel gedoe nu, want we verblijven op 8 verschillende locaties en het is een strakke planning om overal te geraken met de auto
--- op een andere dag vertrekken dus en proberen om de rondrit te laten passen
--- net nu we 6500 euro uitgeven aan een reis...
En terecht!Mr.Wolf wrote: 07 Jul 2022 13:54 ++++ Ben de laatste jaren zelf wat bezig met het schrijven van verhalen. Heb ik recent een kortverhaal geschreven en eens op de subreddit "NoSleep" geplaatst. Aangezien mijn engels en schrijfskills niet zo erg goed zijn verwachtte ik er niet al te veel van. Uiteindelijk een 14-tal likes ontvangen. Kreeg ik plots een bericht van een YouTuber die horror narrations doet en zo'n 18.5K subscribers heeft om te vragen of hij mijn verhaal mocht lezen voor zijn kanaal omdat hij het echt goed vond. Toch beetje trots nu
Ik heb de dag erna een vlucht kunnen regelen en dan een extra overnachting in Oslo, zodat we toch 10 dagen in Noorwegen zijn.paveman wrote: 07 Jul 2022 08:19Kan je op basis hiervan de reis niet annuleren? Ik begrijp dat jullie uitkeken naar deze reis, maar juist als je zoveel geld uitgeeft met een bepaald beeld van zo'n reis zou ik eerder voor iets compleet anders kiezen dan aanpassen van wat ik graag zou willen...gamerke1992 wrote: 06 Jul 2022 20:35 --- onze vlucht naar noorwegen is geannuleerd vanwege de staking van SAS
--- Een heel gedoe nu, want we verblijven op 8 verschillende locaties en het is een strakke planning om overal te geraken met de auto
--- op een andere dag vertrekken dus en proberen om de rondrit te laten passen
--- net nu we 6500 euro uitgeven aan een reis...
Veel plezier penguin!
Ik sluit me aan bij Sanity!Mr.Wolf wrote: 07 Jul 2022 13:54 ++++ Ben de laatste jaren zelf wat bezig met het schrijven van verhalen. Heb ik recent een kortverhaal geschreven en eens op de subreddit "NoSleep" geplaatst. Aangezien mijn engels en schrijfskills niet zo erg goed zijn verwachtte ik er niet al te veel van. Uiteindelijk een 14-tal likes ontvangen. Kreeg ik plots een bericht van een YouTuber die horror narrations doet en zo'n 18.5K subscribers heeft om te vragen of hij mijn verhaal mocht lezen voor zijn kanaal omdat hij het echt goed vond. Toch beetje trots nu