Re: Wat speel je op dit moment?

151
gamerke1992 wrote:Ps4: the last of us remastered. Ik vond de eerste 2 uur niet zo boeiend (behalve de eerste 10 minuten, die waren echt super, nog nooit een game gehad met zo een start) en ik had er niet zo veel zin meer in. Nu heb ik nog wat verder kunnen spelen vandaag en het begint al veel leuker te worden :D
jij bent één van de weinigen die dat vinden maar ik denk dat je zeker niet gaat afhaken als je zou weten wat de game nog in petto heeft :q:

Re: Wat speel je op dit moment?

153
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:
Voorlopig vind ik het maar een allegaartje van missies aan elkaar geregen. "Consume" die persoon en ga door naar dat punt. Om telefoon te krijgen en een ander persoon te moeten verteren. Het op gebouwen lopen om vervolgens verder te vliegen naar het volgende gebouw is wel redelijk in orde, ook de combos en de verschillende soorten Powers zijn ok.
Als je ook de zijmissies speelt is het meer dan alleen consume missies. Daarnaast is het "consumen" wel een van de hoofdfeatures van de reeks, dus logisch dat dat vaak terug komt. Het is niet de meeste diverse game, maar ik heb wel erger meegemaakt(zoals Assassin's Creed 1).
En hoe verder in de game en hoe meer powers je unlocked; hoe leuker het toch wel wordt. Zeker het "vliegen" tussen gebouwen en het verplaatsen gaat dan uitermate vlot :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

154
BozeGozerXrd wrote: Als je ook de zijmissies speelt is het meer dan alleen consume missies. Daarnaast is het "consumen" wel een van de hoofdfeatures van de reeks, dus logisch dat dat vaak terug komt. Het is niet de meeste diverse game, maar ik heb wel erger meegemaakt(zoals Assassin's Creed 1).
De zijmissies zijn voorlopig ook maar "hack" die terminal. Ik zit natuurlijk ook nog maar in het begin van de game.

@Sanity: Ik geloof je graag. Het vliegen en gebouwen oplopen werkt inderdaad zeer vlot.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

162
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Vandaag begonnen met killzone mercenary en de eerste missie uitgespeeld. Ik heb wel vaak eens dat de gameplay stokt als er iets explosief gebeurt op het scherm.
Hm wat ervaar je dan precies? Heb denk ik nog niet gehad wat jij nu beschrijft bij die game.
Ik heb vaak eens een framedrop, dat het beeld niet zo vloeiend meer gaat. Ook altijd als ik begin te aimen en schieten gaan de eerste kogels met snakjes eruit en dan na een seconde vloeiend.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

163
Toon8 wrote:
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Vandaag begonnen met killzone mercenary en de eerste missie uitgespeeld. Ik heb wel vaak eens dat de gameplay stokt als er iets explosief gebeurt op het scherm.
Hm wat ervaar je dan precies? Heb denk ik nog niet gehad wat jij nu beschrijft bij die game.
Ik heb vaak eens een framedrop, dat het beeld niet zo vloeiend meer gaat. Ook altijd als ik begin te aimen en schieten gaan de eerste kogels met snakjes eruit en dan na een seconde vloeiend.
Zit je geheugenkaart misschien (zo goed als) vol?

Re: Wat speel je op dit moment?

164
BozeGozerXrd wrote:
Ik heb vaak eens een framedrop, dat het beeld niet zo vloeiend meer gaat. Ook altijd als ik begin te aimen en schieten gaan de eerste kogels met snakjes eruit en dan na een seconde vloeiend.
Zit je geheugenkaart misschien (zo goed als) vol?[/quote]

Daar moet ik dan eens op letten. Maar het feit dat ik er moet op letten verraadt al dat ik er eigenlijk nog geen last van heb gehad...
Image